[ad_1]
خودروساز بریتانیایی جدید Fering سر تولید خود را با مدل آفرود پایونیر 4 × 4 آغاز کرد. در مرحله یک نمونه آزمایشی عملکردی، با یک پیکاپ بزرگ، شیک و برقی عرضه می شود که البته فاقد کلاسیک نیست. موتور احتراق داخلی.
به لطف اتصال غیر استاندارد و ترکیبی از مواد، فناوری ها و واحدهای قدرت، پیکاپ مسافت پیموده شده تا 7000 کیلومتر را فراهم می کند! مدل جدید توسط مهندسان و طراحان سابق فراری و مک لارن ساخته شده است. هدف این بود که وسیلهای بسازیم که فقط برای نمایش نباشد، بلکه برای نجات جان انسانها بسیار بیشتر از نمایشگاه باشد. پیکاپ چهار نفره با طراحی خود که به وضوح “دید زاویه ای” خودروهای Cybertruck یا Hummer را با هم ترکیب می کند، تحت تاثیر قرار می دهد. علاوه بر طراحی چشمگیر، چنین حقایقی برای وسیله نقلیه جالب است.
می توانید تا عمق 140 سانتی متری وارد آب شوید، از حفره ای به عمق نیم متر عبور کنید، شیب 50 درجه و تپه ای با ارتفاع شصت درصد را تحمل کنید. مسافت طی شده تخمینی 7000 کیلومتر که از طریق ترکیب یک موتور بیودیزل و یک موتور الکتریکی به دست می آید، قابل توجه است. شما می توانید 80 کیلومتر را با یک بار الکتریکی کاملاً پیاده روی کنید، مسافت باقی مانده یک موتور ترکیبی است. هیبریدی ویژه به حداکثر سرعت 125 کیلومتر در ساعت می رسد. به لطف مهندسان مجرب بریتانیایی، ماشین اکسپدیشن اصلی برای پروژههای سختی مانند عبور از قطب جنوب یا کاوش در جنگلهای بارانی آمازون ساخته شد.
این شرکت جدید که Fering Technologies نام دارد، حدود 20 نفر از مشاغل مختلف، از مهندس، طراح گرفته تا کارشناسان لجستیک حمل و نقل را استخدام می کند. توسعه این خودرو بسیار سریع است، در حال حاضر 18 ماه طول می کشد و اولین طرح ها حدود یک سال پیش آغاز شد. اولین نمونه اولیه پیکاپ فرینگ پایونیر در زمان محاصره ساخته شد. آزمایشها تأیید کردهاند که دستگاه مکانیکی کم و بیش نهایی است، شکل خودرو و فضای داخلی احتمالاً تغییر میکند حداقل به این دلیل که نیازهای مشتری را برآورده میکند.
این شرکت قصد دارد سالانه حدود 150 تا 200 دستگاه بفروشد و تخمین می زند که سفارشات را عمدتاً از ماجراجویان، محققان و خدمات نجات دریافت می کند. با این حال، متقاضی باید حداقل 150000 پوند آماده کند، اما برای یک مدل خاص اصلاح شده بسیار بیشتر است. رئیس کل پروژه بن اسکات گیدس است که از جمله در ساخت مک لارن F1 افسانه ای همکاری می کند. اساس ماشین Fering Pioneer یک شاسی آلومینیومی مدولار سبک اما بسیار قوی است که برای افزایش سختی از طریق پانل های کامپوزیت به هم متصل شده است.
هر محور دارای موتور الکتریکی مخصوص به خود است و چرخ ها به طور مستقل با استفاده از یک هاب 2: 1 به حالت تعلیق درآمده اند که فاصله را بهبود می بخشد و گشتاور را چند برابر می کند. Fering Pioneer به یک افزایش دهنده برد مجهز است که یک باتری نسبتا کوچک و سبک 20 کیلووات ساعتی را شارژ می کند. این یک موتور سه سیلندر با حجم 800 سانتی متر مکعب است که بیودیزل یا سوخت های جایگزین را پردازش می کند. در شرایط ایده آل، حداکثر سرعت ماشین باید به 130 کیلومتر در ساعت برسد، سرعت معمولی کروز باید 100 کیلومتر در ساعت باشد. برد باتری های الکتریکی به تنهایی تقریباً 80 کیلومتر خواهد بود.
هدف توسعه دهندگان نیز کاهش وزن تا حد امکان بود. طراحی خودرو نیاز به استفاده از گیربکس را بی نیاز می کند و از دیفرانسیل های نسبتا کوچک استفاده می کند. این خودرو تا 2 تن بار را حمل می کند و فاصله 800 میلی متری آن از زمین حدود سه برابر بیشتر از لندروور دیفندر است. ماشین را می توان در مکان هایی با عمق 1400 میلی متر زیر پا گذاشت که به لطف آن روور فوق 60٪ بیشتر است. صعود تا 60 درجه است، حداکثر زاویه شیب در جهت عرضی 50٪ است. برای سفر به مناطق دورافتاده، این وسیله نقلیه می تواند سوخت کافی را تا 7000 کیلومتر حمل کند!
تاکنون چنین اتفاقاتی نیازمند واردات هوایی از مناطق دور افتاده بوده است. “پروژه ما این را تغییر خواهد داد و امکان انجام اکسپدیشن هایی با حداقل آسیب به محیط زیست را فراهم می کند.” بن اسکات گیدس می گوید. در سختترین شرایط خارج از جاده، پایونیر باید باتریهای اکسید لیتیوم تیتانیوم فوقالعاده بادوام خود را با شارژ از یک منبع خارجی، قبل از شروع سختترین سفرها، شارژ کند. اگرچه این باتریها تقریباً 15 درصد کارایی کمتری نسبت به سلولهای لیتیوم یون معمولی دارند، اما در شرایط سرد بهتر عمل میکنند و در برابر آتش مقاوم هستند.
یکی دیگر از بخشهای اصلی یک پیکاپ خودروی مدرن، عناصر طراحی کاربردی است، مانند پوسته بیرونی، ساخته شده از پارچه قوی و بسیار انعطافپذیر، شبیه به گورتکس. فضای داخلی خودرو کاملاً اسپارتانی، بسیار جادار و همچنین دارای پیکربندی انعطاف پذیر است. مشتری همیشه در شکل نهایی آن – “شخصی سازی” شرکت خواهد کرد. چندین جزء طراحی شده اند تا هزینه های تولید را به حداقل برسانند در حالی که امکان تعمیرات جزئی در محل را فراهم می کنند. چرخهای بزرگ 22.5 اینچی نیز برای لاستیکهای کامیونی در دسترس جهانی طراحی شدهاند.
-jj-، متن عکس: Fering Pioneer، TheNextWeb
[ad_2]