[ad_1]
مورد بعدی
1 س 56
مورد بعدی
3008 در حال حاضر برای من به خوبی شناخته شده است، اما همیشه چیزی وجود دارد که من را شگفت زده یا علاقه مند می کند. بدون توجه به رنگ، به عنوان یک طرح عالی به نظر می رسد. در طول مسیر، بعد از ارتقا با دندانه های براق متمایز و جذاب روی چراغ های LED اصلی روی قطعات تمرکز می کنم. با احیای طرح، آنها یک بار دیگر بر سر میخ زدند و با آن ویژگی های عالی تازه شروع شده است.
سخت تر، اما دلسوز
یک موتور بنزینی پایه با اتوماتیک پایه بهینه است. واحد PureTech در کابین بی صدا است و به لطف حالت اسپرت، پویایی مناسبی ارائه می دهد. کنترل جوی استیک با موتور بسیار خوب کار می کند. با این حال، زمانی که من انتظارش را نداشتم اشتباه کرد، من قبلاً آن را با گیربکس EAT8 تست نکرده بودم. حداقل صعود طولانی مدت در خارج از روستا، سرعت ثابت 80 کیلومتر در ساعت و در مقطعی به طول 500 متر، به طور مکرر در مدت زمان کوتاهی چندین بار در حالت “عادی” جابجا و تابعه شده است. نمی خواستم سرعتم را کم کنم، نمی توانستم شتاب بگیرم، بنابراین این چرخ و فلک تعویض دنده با تغییر به حالت اسپورت حل شد که در دنده پایین تر سرعت های بالاتر را حفظ می کند.
فقط با سبک شروع می شود!
در سیکل ترکیبی، من بارها و بارها موفق شده ام مصرف طولانی مدت مشخص شده توسط سازنده را تحت شرایط مختلف، از جمله بار کامل در بزرگراه، از بین ببرم. من از 8 لیتر جادویی تجاوز نکردم که با توجه به حجم ماشین مقدار قابل قبولی است. من به شخصه کمی متاسفم که پژو چند سالی است که نه در شاسی و نه در صندلی ماشین نرم نیست. 3008 در حال حاضر کاملاً محکم و مستحکم است، اما هنوز در سطح جهانی دلپذیر است. می توانید کمی عملکرد شاسی را روی دست اندازها بشنوید، اما این یک ویژگی معمولی برای بسیاری از خودروهای فعلی با مارک های مختلف است. سنسورهای پارک جلو در لبه سیاه و سفید پایین سپر قرار دارند، بنابراین تشخیص یک کندکننده کم یا یک پرش کوچک هنگام خروج از جاده خاکی غیر معمول نیست.
عشق قوی، اما نه برای همه
ما در مورد معماری داخلی به نام i-Cockpit صحبت می کنیم. افراد مسن یا با اخلاق بیشتر احساس می کنند که او را احاطه کرده اند. یک داشبورد عظیم در داخل وجود دارد، از جمله یک تونل مرکزی عظیم … بنابراین اگر قصد خرید دارید، آن را امتحان کنید. من از تجربه شخصی می دانم که نگرش و کنترل منحصر به فرد به هیچ وجه نسل جوان را آزار نمی دهد، افراد مسن تر و محافظه کارتر کمی از آن می ترسند، اما سعی می کنند آن را درک کنند و می خواهند با آن زندگی کنند زیرا آنها آن را بسیار دوست دارند از غیرمعمول بودن آنها، حتی در یک قیمت، فرمان پایین اغلب در پایین داشبورد قابل مشاهده نیست. فضای داخلی با مواد خوب و کنترل موثر دکمههای پیانو، افراد بسیار خوش شانس را مجذوب خود میکند، متأسفانه فقط واکنشهای اطلاعات سرگرمی کندتر و وضوح پایین دوربین پارکینگ. قابلیت تا شدن سریع صندلی سرنشین جلو نیز مورد تاکید قرار گرفته است، حمل اجسام بلند مشکلی ندارد.
آنچه باید تصدیق شود
- چیزی بیش از یک موتور اولیه
چیزی که از دست دادیم
چیزی که ما را شگفت زده کرد
پژو 308 – باز هم شاسی خوب، سوار اول
پژو 3008 1.2 PureTech 130 k EAT8 Allure Pack
قیمت (پایه / تست) 24 890 /32290 یورو
گارانتی 4 سال یا 80000 کیلومتر
موتور:
- بنزین با کمپرسور R3 / 12 حجم سیلندر 1199 سانتی متر3، حداکثر قدرت 96 کیلووات (130 اسب بخار) در 5500 دور در دقیقه-1، حداکثر گشتاور 230 نیوتن متر در 1750 دور در دقیقه-1. انتشار CO2 146 – 175 گرم در کیلومتر.
مشخصات رانندگی، هزینه:
- 0 – 100 کیلومتر در ساعت در 9.7 ثانیه، Vحداکثر = 188 کیلومتر در ساعت، نقطه WLTP / تست 6.5 – 7.8 / 6.8 لیتر / 100 کیلومتر.
قابلیت اتصال و فضای بار
- بلوتوث
- وای فای
- یو اس بی
- آینه
- مورب: 10
- فضای بار: 520 dm3
[ad_2]