Polaris Ranger XP Kinetic UTV: “Vshadebol” Automagazin.sk

[ad_1]

شرکت آمریکایی Polaris اولین خودروی الکتریکی UTV را به دنیا نشان داد که در ابتدای سال گذشته به یک رنجر تبدیل شد. یک پلاریس رنجر XP Kinetic قدرتمندتر در تابستان امسال عرضه خواهد شد. قیمت ها از 24999 دلار شروع می شود و نسخه Ultimate 29999 دلار قیمت دارد.

Polaris که با Zero Motorcycles همکاری کرده است، به وضوح در حال گسترش محدوده خودروهای الکتریکی خود با Ranger XP Kinetic است. در مقایسه با اولین مدل رنجر، مجموع قدرت به 82 کیلووات (110 اسب بخار) و گشتاور 140 نیوتن متر افزایش یافته است. بار این خودروی تجاری جهانی 568 کیلوگرم و وزن یدک کش 136 کیلوگرم است. بنابراین، این “سرویس مفید” در خیابان های کوچک شهری و غیر قابل دسترس برای یدک کشی، حمل مواد و حیوانات، برف روبی یا انتقال وسایل باغ مناسب است.

از مزایای رنجر جدید قطعا می توان به خدمات بی صدا اشاره کرد. در نهایت، عملکرد بی صدا یک وسیله نقلیه فسیلی، که اغلب در ساعات اولیه صبح کار می کند، نیز یک مزیت بزرگ است. XP Kinetic روی سیستم تعلیق با کارایی بالا با قابلیت بالابر 10 اینچی، فاصله 14 اینچی از سطح زمین و لاستیک‌های آفرود 29 اینچی کار می‌کند. همه اینها برای این است که Polaris جدید در هر زمینی احساس کند که در خانه است. سپرهای فولادی و صفحه کشویی در تمام طول استاندارد هستند. درایو EV نسبت به موتورهای ICE سنتی تعمیر و نگهداری بسیار کمتری دارد. مشکل مسافت پیموده شده با دو نوع باتری حل می شود.

اولی 14.9 کیلووات ساعت و مسافت پیموده شده 72 کیلومتر، دومی 29.8 کیلووات ساعت و مسافت پیموده شده 130 کیلومتر است. البته علاوه بر زمان سال، ماهیت کار و قیمت در شارژ یکباره تاثیرگذار خواهد بود. این خودرو همچنین دو نوع شارژ را ارائه می دهد – آهسته مناسب برای شب و سریعتر برای روز. شارژ کامل آن باید کمتر از 300 دقیقه طول بکشد. از جمله، یک سیستم اطلاعات سرگرمی 7 اینچی وجود دارد که اطلاعات مهمی در مورد باتری و مسافت پیموده شده ارائه می دهد. البته ممکن است یک اتصال تلفن هوشمند نیز وجود داشته باشد که بتوانید اطلاعات خودرو را حتی از راه دور مدیریت کنید. Polaris قبلاً رزروهایی را با تحویل از ژوئن 2022 می پذیرد.

-jj-، عکس و منبع: Polaris

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 7 =