CFMOTO 650 NK – اعداد و اعداد Automagazin.sk

[ad_1]

پشت CFMOTO 650NK استودیوی طراحی اتریشی Kiska Design قرار دارد که پشت موتورسیکلت های KTM نیز قرار دارد. بنابراین جای تعجب نیست که به همان شکلی که به نظر می رسد – فوق العاده است. و من در مورد مدل سال گذشته صحبت می کنم. اکنون، پس از فیس لیفت، CFMOTO 650NK حتی بهتر به نظر می رسد. جدید فیرینگ جانبی است، چراغ جلو دارای فناوری LED و داخل مشکی است، صدا خفه کن دارای محافظ فولاد ضد زنگ است. آنها دارای مخروط نسبتاً گسترده، پس درخشندگی خوب و خروجی نور شدید هستند. استیکرها نیز جزئی از طرح جدید هستند، اما عیب زیبایی این است که روی سطح هستند نه زیر رنگ. بنابراین به احتمال زیاد در طول زمان آسیب می بینند – یا با خراشیدن یا صرفاً با کندن پوست.

اعدادی که اهمیتی ندارند

در داخل قاب یک موتور دو سیلندر خطی خنک کننده مایع با قدرت 45 کیلووات و 56 نیوتن متر وجود دارد. برای حجم 650 سانتی متر3 این چیز اضافی نیست، اما این موتور یک مثال واضح است که اعداد فقط اعداد هستند. از قبل در سرعت های متوسط ​​و سپس حتی بالاتر بسیار قوی است، گویی از نوار نارنجی که از 8000 شروع می شود، می گیرد و می کشد. حداکثر قدرت در 9000 دور در دقیقه منتقل می شود.-1، اما تا حدود 200 دور در دقیقه را پوشش می دهد که از 10000 دور در دقیقه شروع می شود-1. جالب اینجاست که در سرعت های پایین تا متوسط ​​لرزش ها احساس می شود اما در 4000 دور در دقیقه-1 انگار با چرخاندن عصای جادویی این ارتعاشات ناپدید می شوند و صدا تغییر می کند. در رابطه با صدا تخمین می زنم که می تواند باد و اگزوز کند. نمایشگر دو حالت دارد – Eco و Sport، اما خود موتور با یک کارت کار می کند. اما آن را به عنوان یک سرزنش، نه یک بیانیه.

تنظیمات از دست رفته است

شاسی قابل تنظیم نیست، فقط فنر عقب را از قبل بارگذاری کنید، اما در این کلاس منحصر به فرد نیست و فرصت تغییر مشخصات را از دست ندهید. تنظیم قوی تر است، اما به لطف جذب خوب، در دست ها یا باسن احساس ناراحتی نمی کنید. علاوه بر این، قاب محکم است و پلاستیک ها به گونه ای نصب شده اند که جغجغه نکنند. خود چرخ ها جهش نمی کنند، پس از عبور از دست اندازها لرزش ندارند، برآمدگی ها را به خوبی کپی کنید. این به معنی ویژگی های رانندگی بسیار خوب، حتی در جاده های با کیفیت بالا است. با این حال، وزن خود موتورسیکلت 206 کیلوگرم است که برای این کلاس بسیار زیاد است. وقتی در موتور اشاره کردم که اعداد قدرت فقط اعداد هستند و اصلاً مهم نیستند، پس وزن مهم است زیرا می توانید آن اعداد را اینجا احساس کنید. حقیقت چیزی نیست که من را دلسرد کند. ترمزها می توانند شروع سریع تری داشته باشند. لاستیک ماشین CFMOTO 650NK Pirelli Angel ST.

ژست دلپذیر است، بدن به طور طبیعی صاف است، فرمان نسبتاً پهن است، که به من کنترل خوبی بر دوچرخه داد. باید ستایش کنم که هر دو اهرم – کلاچ و ترمز – دائماً تنظیم می شوند. برای روشن بودن، در این دسته از موتورسیکلت ها معمول نیست که هر دو اهرم قابل تنظیم باشند، معمولاً فقط ترمزها، چه رسد به تنظیم مداوم. کلاچ ضد پرش است. همانطور که اشاره کردم صفحه نمایش دیجیتالی است و دارای دو حالت است و اضافه کردم که کامپیوتر داخلی بسیار سخت گیر است. حتی دمای بیرون هم به شما چیزی نمی گوید، چه برسد به میزان مصرف یا محدوده. کابین خلبان توسط یک گیربکس غیرعادی طراحی شده است. وقتی به حالت نشسته برگشتم، باید اضافه کنم که زانوهایم از قبل خم شده اند.

پارادوکس

CFMOTO 650NK یک موتورسیکلت خوب است که ثابت می کند برخی از اعداد مهم نیستند، اما به طور متناقضی همچنین تایید می کند که برخی دیگر اهمیت دارند. با قیمت 5459 یورو، بی نظیر است و این مهم است.

CFMOTO 300 SR – معلم رقص

حرفه ای

آنچه باید تصدیق شود

  • طراحی زیبا، شاسی عالی، موتور قدرتمند وسط، قیمت مناسب.

چیزی که از دست دادیم

  • برچسب های لاک، رایانه داخلی غنی تر.

چیزی که ما را شگفت زده کرد

  • وزن نسبتاً بالا.

CFMOTO 650NK

قیمت (پایه / تست) 5,459/5 € 459

ضمانتنامه 5 سال یا 40000 کیلومتر

موتور

  • R2 / 8V با خنک کننده مایع، ظرفیت سیلندر 649.3 سانتی متر3، حداکثر قدرت 45 کیلووات (61 اسب بخار) در 9000 دور در دقیقه-1، حداکثر گشتاور 56 نیوتن متر در 7000 دور در دقیقه-1. انتشار CO2 در حال حاضر g / km.

راندمان رانندگی

  • وزن آماده به کار 206 کیلوگرم، hحداکثر= nu km / h، تقاضا / تست nu / 4.3 لیتر / 100 کیلومتر.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − دوازده =