CUPRA Formentor – متناسب با SUV Automagazin.sk

[ad_1]

این مدل برای نسبت های SUV بسیار کم است ، من با شادی بالای سقف را می بینم و فقط 178 سانتی متر قد دارم و در عین حال ، فاصله زمین از نوع SUV را حفظ می کند. شما بیش از حد غرق در شرایط جیپ نشسته اید. با این وجود می توانید کاپوت عظیمی را ببینید که با دوام به نظر می رسد. موقعیت نیز مربوط به یک صندلی غرق شده است – شما عملاً به همان اندازه که در یک هاچ بک معمولی قرار دارید می نشینید. دارای رانندگی فوق العاده سریع برای نسبت های SUV است. جالب اینجاست که روی کل ماشین – بیرون یا داخل شما یک کتیبه مشخص نخواهید یافت که نشان دهد از چه مدلی افتخار دارید. چراغهای گروه عقب ، در کنار شیشه پوشش ، دارای یک نوشته غیرقابل مشاهده Formentor هستند. سایر مدل های Cupra نیز وضعیت مشابهی دارند.

او شلیک کرد ، اما بدون سر او نبود

ما بزرگترین آتش سوزی را آزمایش کردیم – یک مدل با دو لیتر بنزین قوی تر در ارتباط با پیشرانه تمام چرخ. روی کاغذ ، 228 کیلووات بیش از نویدبخش است ، اما عملکرد موتور توسط محدودیت های محیطی مهر و موم شده است. او قدرت دارد ، اما من انتظار داشتم کمی قدرت “مغذی” بیشتری داشته باشد. از طرف دیگر ، چرخاندن موتور منطقی را دوست دارم و می دانم ، زیرا قدرت متناسب با محدود کننده افزایش می یابد. پس از لحظه سوئیچینگ اتوماتیک در 6500 دور در دقیقه-1. این امر در مورد حالت های Sport و Cupra نیز صدق می کند. در حدود 3000 – 4000 دور در دقیقه می توانید توربوی قدرتمند را بشنوید. ضمناً شما حالت های Eco و Comfort را نیز برای موتور در اختیار دارید و می توانید صدای موتور یا سیستم اگزوز موتور را بین حالت های Comfort ، Sport و Cupra انتخاب کنید. من از یک فضای ورزشی استفاده کردم ، Cupra قبلاً به دلخواه من به روز شده بود و خیلی مصنوعی به نظر می رسید. هنگام تغییر به سمت پایین ، وسایل الکترونیکی به خوبی صدا صدا را به صدا خفه کن می اندازند ، اما هر بار و تحت هر شرایطی این کار را به صورت برنامه ریزی انجام نمی دهید. باید لیاقت آن شوت را داشتم. صحبت از downshifting ، گیربکس یک انتخابگر جدید به شکل یک مینی جوی استیک دارد و من انتخاب کلاسیک را از دست می دهم ، که می توانم دستی آن را توصیه کنم. گاهی اوقات مفید است که شخصی در گوشه های تیز به سرعت نمی داند که زیر چرخ بعلاوه و منفی کجاست. علاوه بر این ، دستهای زیر فرمان کاملاً روی انگشتان کوتاه من فاصله دارد.

15 درجه

شاسی تطبیقی ​​امکان تنظیم تقریباً مداوم سختی کمک فنرها را فراهم می کند ، بین Comfort و Cupra تا 15 درجه دارید. خوشبختانه ، در غیرمعمول ترین شرایط ، او فوق العاده قوی نیست و حتی در سفرهای ما روح را از شما بیرون نخواهد کشید. خود ماشین متفاوت از آن درک می کند ، زیرا لکه ها و برجستگی هایی با لبه های تیز آن را حتی در یک فضای راحت در بدنه نگه می دارد. این شاسی در کنار پیشرانه تمام چرخ که حالت Comfort و Sport را نیز فراهم می کند ، ویژگی های پیچشی عالی و به ویژه خوانا را فراهم می کند. با شیب های جانبی بسیار کوچک ، ماشین عملکرد بسیار خوبی روی فرمان دارد که برای یک SUV پیشرفته و بسیار سریع است. مدل تست شده دارای ترمزهای قابل شارژ برمبو در جلو با کولیس چهار پیستون و دیسک های دو بخشی به قطر 370 میلی متر بود.

رانندگی برای نسبت های SUV بسیار سریع است.

من Cupra Formentor را دوست دارم ، اما به ترتیب به چند عنصر اضافی نیاز دارد. عناصر سطح بالاتری از تجهیزات – ترمزهای برمبو که قبلاً ذکر شد ، صندلی هایی با پوسته ، شاسی تطبیقی ​​، فرمان چند منظوره با کنترل ماهواره ای در حالت و دکمه شروع. به هر حال ، ماشین حتی پس از خاموش کردن موتور حالت را به یاد می آورد. وقتی آن را در حالت Cupra خاموش کنید ، بعد از راه اندازی نیز بیدار می شود.

Cupra Leon ST 310 اسب بخار “قهرمان من!”

آنچه باید تصدیق شود

  • فرمان سریع ، شاسی قدرتمند.

آنچه را از دست دادیم

  • بیان خود به خودی بیشتر موتور.

چه چیزی ما را متعجب کرد

  • نام Formentor را فقط می توان در چراغ های عقب یافت.

Cupra Formentor 2.0 TSI 310 4Drive 7-DSG Veloz

قیمت (پایه / آزمون) 26،990 یورو / 53

ضمانتنامه 5 سال یا 100000 کیلومتر

موتور

  • کمپرسور بنزینی R4 / 16V ، ظرفیت سیلندر 1 984 سانتی متر3، حداکثر قدرت 228 کیلووات (310 اسب بخار) در 5450 – 6600 دور در دقیقه-1، حداکثر گشتاور 400 نیوتن متر در 2000 – 5450 دور در دقیقه-1. انتشار CO2 186 – 203 گرم در کیلومتر

رانندگی

  • 0 – 100 کیلومتر در ساعت در 4.9 ثانیه ، vحداکثر = 250 کیلومتر در ساعت ، امتیاز WLTP / آزمون 8.2 – 9.0 / 10.3 لیتر / 100 کیلومتر.

نمادها

  • بلوتوث – بله
  • Wi-Fi – بله
  • AUX / USB – نه / بله
  • آینه – بله
  • مورب: 12.0
  • فضای چمدان: 420 dm3

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + سیزده =