Dongfeng Fengon Seres 3 – به Automagazin.sk ناشناخته قدم بگذارید

[ad_1]

برند چینی دانگ فنگ تاکنون با سه مدل وارد بازار اسلواکی شده است. برای آزمایش ما یک کراس اوور الکتریکی به نام Seres 3 را انتخاب کردیم. این خودرو دارای طراحی غیر متضاد است که توهین نمی کند، اما الهام بخش نیست. یکی از طرفداران ما در شبکه اجتماعی نوشت که ماشینش شبیه هیبریدی فولکس واگن تیگوان و BMW X5 است. در قسمت جلو چراغ‌های هالوژن ساده پیدا می‌کنیم، فناوری Full-LED حتی با پرداخت هزینه اضافی در دسترس نیست. از سوی دیگر چراغ های عقب از فناوری LED بهره می برند و چراغ های عقب حتی پویا هستند.

بیشتر از خوب

من از کیفیت بالای کار و مواد استفاده شده شگفت زده شدم. برخی از برندهای تاسیس شده در اروپا به چنین کیفیت بالایی نمی رسند. من همچنین جادار بودن و صندلی های چرمی راحت را می ستایم. البته چند تا ایراد هم در فضای داخلی پیدا کردم. به عنوان مثال، قفسه تلفن هوشمند بسیار کم عمق است و تلفن همراه به صورت منحنی زیر پای او می افتد. ناوبری نقشه های اسلواکی بارگذاری نشده است، اما احتمالاً می توان آن را با نرم افزار تکمیل کرد. فرمان فقط در ارتفاع قابل تنظیم است، اما موقعیت مطلوب آن را می توان پیدا کرد.

من گرافیک خوب داشبورد را دوست داشتم، اما با شروع کند سرگرمی اطلاعاتی مانع من شد. من انگشت شست چینی را برای یک دوربین پارکینگ 360 درجه خوانا، حتی در شرایط بد فشار می دهم. همچنین فضای کافی در صندلی های عقب وجود دارد (مقایسه با رقبای این سگمنت)، اما سرنشینان درگاه USB ندارند. برعکس، تا کردن پشتی‌های عقب بسیار کاربردی است، زیرا صندلی نیز تاشو است. بنابراین، پشتی را می توان به کل هواپیما تا کرد.

تصمیمات خود

محور جلو در دانگ فنگ توسط یک موتور الکتریکی سنکرون با آهنربای دائمی تغذیه می شود، حداکثر قدرت آن 120 کیلو وات (163 اسب بخار) و حداکثر است. گشتاور به 300 نیوتن متر می رسد. به نظر می رسد پشت فرمان، عملکرد پایین تر است، اما پویایی رانندگی خودرو کم نیست. راننده دارای 3 سطح بازیابی است، اما آنها فقط از طریق صفحه نمایش لمسی مرکزی تغییر می کنند. حتی قوی ترین مرحله آنقدر ضعیف است که بتوان با یک پدال ماشین را کنترل کرد، بنابراین من زیاد در سیستم دخالت نکردم. باتری با ظرفیت 53.61 کیلووات ساعت یک چیز جالب با استانداردهای اروپایی دارد – لیتیوم فرو فسفات. اگرچه این نوع باتری چگالی انرژی کمتری (تقریباً 100 وات ساعت بر کیلوگرم) نسبت به مثلاً باتری های لیتیوم پلیمری دارد، اما به طور قابل توجهی ایمن تر است.

در شهر دانگ فنگ و من توانستم تقریباً 300 کیلومتر را با یک بار شارژ طی کنم، حدود 250 منطقه و حداکثر سرعت بزرگراه 200. میانگین مصرف انرژی در 20 کیلووات ساعت تثبیت شد، اما آزمایش در روزهای گرم تابستان انجام شد که هوا باید از تهویه مطبوع استفاده می کرد. اگر می خواهید ماشین برقی چینی خود را از یک شبکه خانگی معمولی شارژ کنید، به یک قطع کننده مدار 16 آمپری نیاز دارید. در زمان صرف شده در شارژر می توان با خرید یک جعبه دیواری صرفه جویی کرد، اما شارژر سه فاز آنبورد در این خودرو به حداکثر قدرت تنها 6.6 کیلو وات می رسد، بنابراین کل فرآیند بیش از 10 ساعت طول می کشد. در شارژر سریع (طبق گفته سازنده) ماشین می تواند تا 150 کیلو وات شارژ کند، اما نسخه آزمایشی ما از این نظر به حدود 65 کیلو وات کاهش یافت.

کارا راحت

در نهایت، من می خواهم ویژگی های رانندگی دانگ فنگ الکتریکی را تحسین کنم. این یک شاسی نرم خوب با فیلتراسیون ناهموار خوب و عملکرد کمک فنر مناسب دارد. آنها فقط یک واکنش حداقلی را به بدنه منتقل می کنند، اما به طور کلی شاسی در جاده کمی سر و صداتر است. اکسل عقب معمولی آزارم نمی داد، زیرا حتی در هنگام رانندگی سریع تر، با دست اندازهاهای عرضی جهش نمی کرد، بلکه با وظیفه شناسی مسیری را که توسط محور جلو نشان داده شده بود دنبال می کرد.

من از لاستیک های بهتر استفاده می کنم. Dongfeng Seres 3 که ما آزمایش کردیم 34990 یورو قیمت دارد. این قیمت به نظر من خیلی بالاست. به خصوص به دلیل شبکه خدمات ضعیف تر و نام تجاری ناشناخته که ممکن است مدت زیادی در بین ما دوام نیاورد. رقبای ثابت شده مانند پژو 2008 الکتریکی یا سیتروئن C4 هزینه مشابهی را در یک دنده مناسب هزینه می کنند. اگر دانگ فنگ حداقل 10000 یورو کمتر قیمت دارد، حتماً توصیه می کنم هنگام خرید کراس اوور برقی آن را در منظره یاب قرار دهید. او قطعاً ویژگی های آن را دارد.

آنچه باید تصدیق شود

  • داخلی با کیفیت بالا.

چیزی که از دست دادیم

  • نرخ بهبودی قوی تر

چیزی که ما را شگفت زده کرد

  • شاسی بسیار مناسب

Dongfeng Fengon Seres E3 S2

قیمت (پایه / تست) 32990 یورو / 34990 یورو

ضمانتنامه 7 سال مسافت پیموده شده نامحدود و 8 سال گارانتی باتری

موتور

  • موتور سنکرون آهنربای دائم، حداکثر. قدرت 120 کیلووات (163 اسب بخار) در دور دور در دقیقه-1، حداکثر گشتاور 300 نیوتن متر در دور در دقیقه-1. ظرفیت باتری 53.61 کیلووات ساعت انتشار CO2 0 گرم در کیلومتر

راندمان رانندگی

  • 0 – 100 کیلومتر در ساعت در 8.9 ثانیه، vحداکثر= 160 کیلومتر در ساعت، حداکثر برد در NEDC / تست 405/280 کیلومتر

قابلیت اتصال

  • بلوتوث
  • وای فای
  • یو اس بی
  • آینه
  • مورب: 10.25

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + چهارده =