MITSUBISHI Eclipse Cross PHEV Instyle + یا عقب؟ | Automagazin.sk

[ad_1]

فیس لیفت تغییرات اساسی در طراحی و تکنولوژی ایجاد کرد. از نظر طراحی، این یک درب چکمه جدید است که دارای یک پنجره یک تکه جدید است. نکته جالب این است که اگرچه یک تکه است، اما زاویه دید عقب بیشتری را ارائه می دهد. اگرچه درب صندوق عقب عمده ترین تغییر طراحی است، اما از تنها تغییر فاصله دارد. چراغ ها، سپر …، جلوپنجره، چراغ های جلو، سپر … و رکاب درهای جانبی جدید هستند. مدل آزمایش شده همچنین دارای اسپویلرهای اسپرت و لوازم جانبی دیدنی به سبک کربن بود. همه این عناصر را فرد کم و بیش توانا با چشم غیر مسلح متوجه می کند. فیس لیفت همچنین یک پسوند به قسمت پشت بدنه اضافه کرد که به لطف آن حجم صندوق عقب به 471 dm افزایش یافت.3. برای من سخت است که بگویم چنین چیزی منحصر به لیفت صورت است. فیس لیفت داخلی یک سیستم چندرسانه ای جدید با یک صفحه نمایش بزرگتر و دو کنترل چرخان در کناره، یک ماژول جدید کنترل آب و هوا، یک انتخابگر سرعت جدید را به ارمغان آورد … اما در همان زمان یک صفحه لمسی که نمایشگر را از تونل مرکزی کنترل می کند، گرفت.

منطق وارونه؟

از نظر فنی، اساسی ترین تغییر درایو هیبریدی است و اوست که Eclipse Cross PHEV را در کلاس خود منحصر به فرد می کند. علاوه بر این، وقتی دستگاه را جدا می کنیم، متوجه می شویم که از چندین جهت منحصر به فرد است. من با این واقعیت شروع می کنم که برخلاف هیبریدهای معمولی و هیبریدهای پلاگین، منبع اصلی انرژی در حالت هیبریدی یک موتور الکتریکی یا به طور دقیق تر دو موتور الکتریکی است. بنزین عمدتاً برای تولید برق استفاده می شود، فقط در موارد خاص به طور مستقیم به درایو متصل می شود، حتی از طریق یک گیربکس تک سرعته، و نه از طریق یک گیربکس معمولی دستی، اتوماتیک، رباتیک دو کلاچه یا گیربکس CVT. این برای شما منطقی نیست که چگونه می توان تبدیل انرژی را دو برابر کرد – از انرژی سوخت ابتدا به عملکرد مکانیکی موتور و سپس عملکرد مکانیکی موتور از طریق ژنراتور به برق – می تواند کارآمدتر از تبدیل انرژی به برق باشد. بنزین در کار یک موتور مکانیکی از آنجا به طور مستقیم به چرخ محرک. خیلی ساده، به این ترتیب موتور می تواند قدرت کمتری داشته باشد، می تواند در سرعت های ایده آل و در بارهای ایده آل کار کند – ما می دانیم که موتورهای بنزینی در بارهای بالا بهترین عملکرد را دارند – و این موتور بنزینی همچنین در چرخه اتکینسون کار می کند که کار سوخت گیری را کاهش می دهد و غیره. مصرف را کاهش می دهد. بدتر از آن، هر گونه انرژی اضافی – ترجیحاً از عملکرد موتور در شرایط ایده آل – در باتری ذخیره می شود که موتور الکتریکی می تواند آن را از آن خارج کند. با این حال، ممکن است اصلاً به تئوری علاقه نداشته باشید. نکته مهم این است که شما حتی نمی دانید کل سیستم چگونه کار می کند.

موتور ساکت است، فقط یک فرد حساس متوجه استارت، توقف، احتمالاً وصل یا جدا شدن از درایو ماشین می شود، در رانندگی معمولی خطر جاروبرقی وجود ندارد. اصلا. علاوه بر این، جرثقیل ها از محل سریع هستند، بسیار سریع، حتی در گاز کم. وقتی تعجب می کنی که چرا دیگران اینقدر آهسته از دوراهی می آیند. با این حال، سبقت گرفتن در سرعت های بالاتر حتی با حالت Tarmac دیگر لذتی ندارد. به طور خلاصه، این خودرو برای ارضای علایق ورزشی طراحی نشده است، بلکه برای خدمت رسانی بدون توجه، بی سر و صدا و آرام طراحی شده است. و آرامش خاطر یکی از مزیت های آن است، زیرا با توجه به اینکه ماشین در اولویت با موتورهای الکتریکی کار می کند و حتی در این صورت موتور بنزینی فقط در حین رانندگی با یک دنده متصل می شود، بنابراین شما نمی کشید یا جریان نیرو را قطع نمی کنید. در تعویض دنده تعجب می کنید که چرا هنگام سبقت به حالت Tarmac اشاره کردم و نه Sport؟ از آنجایی که این خودرو حالت اسپرت ندارد، با حالت Tarmac جایگزین شده است. این واقعیت که مصرف به سبک رانندگی شما بستگی دارد طبیعی است، اما در مورد EClipse Cross PHEV نسبت به سایر هیبریدی های پلاگین بارزتر است. اگر می‌خواهید و آن را می‌دانید – می‌دانید چه زمانی و در کجا باید از چه درجه بازیابی استفاده کنید، چه زمانی و کجا باید آزادانه به جای بازیابی پیمایش کنید – بنابراین می‌توانید حتی در حالت هیبریدی به مصرف انرژی بسیار پایین برسید. اضافه می کنم که با تیغه های +/– زیر فرمان به راحتی می توانید درجه ریکاوری را تغییر دهید.

در هر دو جهت

پس از فیس لیفت، Eclipse Cross یک هیبریدی فوق العاده پلاگین است، به این معنی که در مقایسه با هیبریدی های معمولی باتری بزرگتری دارد، در حالت الکتریکی خالص می تواند طولانی تر حرکت کند و حتی بالاترین سرعت در حالت EV بالاتر است. به طور خاص، Eclipse Cross دارای باتری با ظرفیت 13.8 کیلووات ساعت، مسافت پیموده شده الکتریکی در حالت ترکیبی WLTP 45 کیلومتر و حداکثر سرعت در EV 135 کیلومتر در ساعت است. در شرایط واقعی، من به طور منطقی به محدوده مشابهی دست یافتم. این ایده خوبی است که رایانه داخلی شما را در جریان مصرف باتری و مصرف هیبریدی قرار دهد. شارژر داخلی دارای قدرت 3.6 کیلو وات است، بسته به اینکه آن را با 10 یا 16 آمپر شارژ کنید، می توانید باتری را از شبکه خانگی به مدت 4 تا 6 ساعت شارژ کنید. با این حال، به عنوان یکی از معدود هیبریدی های پلاگین، امکان شارژ سریع با شارژر DC و کانکتور CHAdeMO را فراهم می کند. شما می توانید باتری را تا 80 درصد در 25 دقیقه شارژ کنید، بنابراین منطقی است که آن را روی شارژر فشار دهید حتی هنگام خرید در مراکز خرید. از سوی دیگر، بیش از 80٪ از شارژر سریع “از طریق” عبور نمی کنند. برای شارژ کامل، باید به شارژر AC با کانکتور Mennekes سوئیچ کنید. منحصر به فرد بودن این است که Eclipse Cross PHEV از هر دو محور بازیابی می شود، که کارایی بازیابی را افزایش می دهد.

به عنوان مثال، شما می توانید یک کاروان را از یک ماشین تغذیه کنید.

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد این است که Eclipse Cross می تواند برق شما را بازیابی کند. شما می توانید وسایل برقی تا 1500 وات را مستقیماً از کابین – قهوه ساز، لپ تاپ و غیره تغذیه کنید و از کانکتور خارجی می توانید تا 10 کیلو وات را از ماشین بگیرید. ما قبلاً در مورد تغذیه گریل برقی، کاروان، شارژ الکترونیکی و غیره صحبت می کنیم. در عین حال می تواند برق را به شبکه بازگرداند. نکته این است که ماشین خود را با پول ارزان شارژ کنید و در زمان اوج مصرف که قیمت برق بالاتر است، از ماشین انرژی می گیرید. به طور خلاصه، جریان انرژی در هر دو جهت است – از شبکه به ماشین و از ماشین به شبکه – آنجا و عقب.

هوشمند 4× 4

Eclipse Cross دارای یک شاسی متعادل است. بله، رانندگی سریع در پیچ‌های ناهموار ماشین را کسل‌کننده می‌کند، اما من هرگز ترسی از گم کردن ماشین زیر دستم نداشتم. برعکس، به لطف سیستم تعلیق نسبتا نرم، ماشین را بسیار دلپذیر یافتم. توزیع وزن 55:45 روی محورها نیز به ویژگی های رانندگی خوب کمک می کند. بنابراین، هر دو محور دارای ویژگی های یکسانی از بی نظمی های عرضی بودند. پشت ماشین تکان نخورد. و از نظر دینامیک، به نوبه خود، مرکز ثقل را 30 میلی متر کاهش می دهد. درایو 4 × 4 با علامت S-AWC نیز منحصر به فرد است. اول، داشتن 4 حالت – نرمال (شرایط عادی)، برف (برف)، سنگریزه (روسازی بدون سنگفرش) و آسفالت (رانندگی خشک پویا)، و دوم، مقابله با تمایل احتمالی به کم فرمانی یا پیچیدن بیش از حد قبل از ظاهر شدن. بر اساس نیازهای راننده و شرایط فعلی، توزیع مجدد نیروی محرکه را به هر چرخ قبل از وقوع بیش از حد یا کم فرمانی تنظیم می کند. این کار با کنترل قدرت موتورهای محور و همچنین با توقف تک تک چرخ ها در محورها انجام می شود. البته فقط در چارچوب قوانین فیزیک.

آنچه باید تصدیق شود

  • به لطف درایو و شاسی، فضای آرام روی هواپیما.

چیزی که از دست دادیم

  • برد برق بیشتر

چیزی که ما را شگفت زده کرد

  • می تواند انرژی را «بازگرداند».

Mitsubishi L200 Mountain Sherpa – تنظیم مجدد سر

میتسوبیشی اکلیپس کراس PHEV Instyle +

قیمت (پایه / تست) € 36,490/46,935

ضمانتنامه 5 سال یا 100000 کیلومتر،

برای یک باتری 8 ساله یا 160000

موتور

  • بنزین اتمسفر R4 / 16 ولت، حجم سیلندر 2 360 سانتی متر3، حداکثر قدرت 72 کیلو وات (98 اسب بخار) در 4000 دور در دقیقه-1، حداکثر گشتاور 193 نیوتن متر در 2500 دور در دقیقه-1. موتور سنکرون جلو: حداکثر قدرت 60 کیلو وات (82 اسب بخار)، حداکثر گشتاور 137 نیوتن متر موتور سنکرون عقب: حداکثر قدرت 70 کیلو وات (95 اسب بخار)، حداکثر گشتاور 195 نیوتن متر بالاترین قدرت ترکیبی 138 کیلووات (188 اسب بخار)، بالاترین گشتاور ترکیبی، انتشار CO22 46 گرم در کیلومتر

راندمان رانندگی

  • 0 – 100 کیلومتر در ساعت در 10.9 ثانیه، vحداکثر= 162 کیلومتر در ساعت، نقطه WLTP / تست 2.0 / 5.2 لیتر / 100 کیلومتر.

قابلیت اتصال و فضای بار

  • بلوتوث
  • وای فای
  • یو اس بی
  • آینه
  • مورب: 8.0
  • فضای بار: 471 dm3

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 13 =