Opel Insignia Grand Sport – من بدن را نمی شناسم Automagazin.sk

[ad_1]

وقتی می گویید BMW ، آئودی یا AMG معروف مرسدس ، با شور و شکار و افسار گسیخته ای ترکیب می شود. Opel Insignia GSi قطعاً آنقدر پرشور نیست. یک جنبه از بحث قدرت موتور است که در این مدل ها صدق نمی کند. صادقانه بگویم اوپل حتی به چنین ارتفاعاتی نمی رسد. دومین چیزی که اشتیاق را سرکوب می کند انتقال است. همچنین در حالت اسپرت است و وقتی به صورت دستی سوئیچ می شود به خودی خود جامد است و می خواهد شما را با راحتی دلگرم کند. این یک قرص گرم است که باید هر وقت احساس اشتیاق می کنید آن را ببلعید. در هر چیز دیگری ، Insignia GSi درخشان است. به نظر می رسد براق ، زیبا و قابل ارائه است تا جایی که کسی تصمیم بگیرد که چگونه به ماشین رسیده اید. منبت های مشکی یک ترکیب عالی با رنگ قرمز متالیک اشباع شده است – مشبک رادیاتور ، لبه برای تقلید رینگ ها در سپر جلو ، پوشش آینه ، قرنیزهای اطراف پنجره ها ، تقلید از پخش کننده و آنتن. فاصله چرخ طولانی فضای سخاوتمندانه ای را برای سرنشینان جلو و عقب ایجاد می کند. به دلیل شکل داشبورد و تونل مرکزی ، فضای زانوی زیادی نیز در قسمت جلویی دارید. من دوست دارم که می توانم یک ژست بسیار عمیق ایجاد کنم. در مورد ما ، صندلی های شکل دار برای پول اضافی به حافظه ، گرمایش ، تهویه ، تهویه دیواره جانبی و عملکرد ماساژ مجهز هستند. حقیقت این است که وقتی نگاه می کنند ، بیشتر از آنچه در واقع می دهند وعده می دهند. من را اشتباه نگیرید ، آنها راحت هستند و شما قطعاً در گوشه و کنار از آنها بیرون نخواهید آمد ، اما آنها رفتار آنچنان که قول می دهند ندارند.

ضعیف تر ، اما همچنین مقرون به صرفه تر است

در زیر کاپوت آن یک موتور کاملاً جدید وجود دارد – یک موتور کمپرسور دو لیتری با 169 کیلووات (230 نیوتن متر) و گشتاور 350 نیوتن متر. طرفداران این برند و افرادی که دانش دائرlopالمعارفی دارند اکنون می توانند با ناباوری تعجب کنند که آیا نسل قبلی 30 اسب بخار و 50 نیوتن متر بیشتر نداشتند. او این کار را کرد ، اما لازم نیست پشیمان شوی. این به این دلیل است که موتور واکنش های بنزینی بهتری دارد و یک ویژگی قدرت بسیار مسطح دارد. حداکثر توان به 5000 دور در دقیقه می رسد-1. در مقایسه با موتور قبلی ، موتور با مصرف قابل توجهی کمتر که قطر من 9.3 لیتر در 100 کیلومتر را تأیید می کند ، راضی خواهد بود. انتقال جدید است ، دارای 9 دنده است. در هنگام رانندگی عادی به راحتی تغییر می کند ، بنابراین شما حتی نمی دانید چه زمانی دنده را تغییر می دهد. با این حال ، حتی هنگام رانندگی به صورت پویا در حالت ورزشی ، این بازی سرگرم کننده زیادی نخواهد داشت. برعکس ، او حتی با مشاوره هموار ، در حال سرکوب شور و شوق است. این امر هم برای سوئیچینگ اتوماتیک و هم برای دستی اعمال می شود. در کنار این واقعیت که صدا خفه کن صدای اضافی ندارد ، شما حتی سرعت و پویایی را نیز متوجه نمی شوید. جالب اینجاست که بین دنده 2 و 3 حداقل تفاوت وجود دارد – فقط حدود 100 دور در دقیقه.

دو غرور

اولین افتخار Insignia GSi درایو Twinster – 4 × 4 با دیفرانسیل فعال در محور عقب است. یکی این که در حالت اسپرت بر رانندگی چرخ های عقب تأکید دارد و دیگری این که هنگام بیرون آمدن از یک منحنی در محور عقب ، نیروی محرکه بیشتری را به چرخ بیرونی منتقل می کند. نتیجه یک خروج سریع و پایدار از گوشه با یک ستون فرمان است. با این حال ، باید درایو 4 × 4 را فعال کنید ، معمولاً فقط چرخ های جلو رانده می شوند. افتخار دوم شاسی است که آنها را برای جاده تنظیم کرده اند ، اما تجربه آن را در Nurburgring فراموش نکرده اند.

Twinster از چرخش فعال پشتیبانی می کند.

این واقعیت که او آن را در جاده نصب کرده است به این معنی است که کاملا نابرابری ها را کاهش می دهد و کاملاً ضد صدا است. حتی بزرگترها هم نمی جنگند. این در حالی است که کمک فنرها و فنرها حتی در تنظیمات اولیه نیز سفت و سخت هستند و GSi روی چرخ های 20 اینچی مجهز به لاستیک با تعداد مشخصات 35 کار می کند. هنوز می توانید کمک فنرها را سفت کنید ، اما تنظیمات اولیه به نظر می رسد در سفر بهتر از ما باشد. خوشبختانه می توانید حالت ورزشی را برای حفظ ویژگی های راحت شاسی پیکربندی کنید. از طرف دیگر ، Nürburgring باعث ایجاد ثبات در شاسی در گوشه های وسیعی از کرنرها شد ، اما همچنین کارآیی ترمز را نیز به همراه داشت و مجبورم آنها را بگیرم. پدال سخت است ، اثر ترمز به خوبی اندازه گیری شده است. همچنین تعجب کردم که خوب یا بد ماشین چقدر راحت روی چرخ است. در موارد خوب ، خودرو در برابر رانندگی به عنوان سبک واکنش نشان می دهد و وزن 1650 کیلوگرم حتی سنگین نیست. در عوض ، فرمان را خیلی راحت می چرخاند و بازخورد نمی دهد.

نتیجه

سرانجام ، با دو نکته به مقدمه بر می گردم. اول از همه ، من در مورد Insignia GSi در متن صحبت کردم ، اگرچه من لیفت بک را به نام Insignia Grand Sport تست کردم. این به این دلیل است که می توانید GSI را به صورت استیشن نیز داشته باشید ، یعنی. تورر ورزشی. و سپس این واقعیت که هیچ کس تصمیم نمی گیرد که چگونه به ماشین رسیده اید. حتی لازم نیست ، زیرا Insignia GSi از دنیای اتومبیل های غیرقابل دسترسی خارج نیست. برعکس ، بسیار مقرون به صرفه است. هزینه لیفت بک به طور کلی 40490 یورو است ، نمونه آزمایش شده با عناصر اضافی برای …. یورو است. Insignia GSi یک تور بزرگ سریع است که حتی سعی در ایجاد تصویر دیگری از خود ندارد.

مینیاتور: Opel Astra ST 1.5 CDTi مسیر خود را انتخاب می کند

آنچه باید تصدیق شود

  • شاسی و درایو 4 × 4 Twinster.

آنچه را از دست دادیم

چه چیزی ما را متعجب کرد

  • حداقل اختلاف بین دنده 2 و 3.

Opel Insignia Grand Sport GSi 2.0 Turbo 230 x 4 × 4

قیمت (پایه / آزمون) 25،990 یورو / 48 یورو 500

ضمانتنامه 5 سال یا 150،000 کیلومتر

موتور

  • کمپرسور بنزینی R4 / 16V ، ظرفیت سیلندر 1،998 سانتی متر3، حداکثر قدرت 169 کیلووات (230 اسب بخار) در 5000 دور در دقیقه-1، حداکثر گشتاور 350 نیوتن متر در 1500 – 4000 دور در دقیقه-1. انتشار CO2 194 – 197 گرم در کیلومتر

رانندگی

  • 0 – 100 کیلومتر در ساعت برای 7.4 ثانیه ، vحداکثر= 237 کیلومتر در ساعت ، امتیاز WLTP / آزمون 8.4 – 8.6 / 9.3 لیتر / 100 کیلومتر.

اتصال و فضای چمدان

  • بلوتوث
  • وای فای
  • یو اس بی
  • آینه
  • مورب: 8.0
  • فضای چمدان: 490 dm3

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + سه =