ŠKODA Octavia iV – اعداد Automagazin.sk دروغ نیستند

[ad_1]

هیبریدهای پلاگین دیگر در سفرهای ما کلاغ سفید نیستند. از یک طرف، تک تولیدکنندگان خودرو در ایجاد ناوگان متوسط ​​CO به یکدیگر کمک می کنند2از سوی دیگر، آنها از خود می پرسند – آیا از نظر صرفه جویی در هزینه های عملیاتی، آگاهی از محیط زیست، یا به این دلیل که می خواهند تصویر مثبتی برای خود ایجاد کنند.

اشکودا اکتاویا بر روی ترکیبی از یک موتور 1.4 لیتری TSI، یک موتور الکتریکی، یک جعبه دنده 6 سرعته DSG و یک باتری لیتیوم یونی 10 کیلووات ساعتی ساخته شده است. موتور 1.4 TSI به ترتیب 110 کیلووات (150 اسب بخار)، موتور الکتریکی 85 کیلووات (116 اسب بخار) و قدرت ترکیبی سیستم محرکه به ترتیب 150 کیلووات (204 اسب بخار) است. 350 نیوتن متر خوشبختانه این اعداد نه تنها یک وعده هستند، بلکه یک احساس نیز هستند. خود موتور نیروی رانش مناسبی دارد و پشتیبانی موتور الکتریکی فقط آن را تقویت می کند. علاوه بر این، موتور الکتریکی خیلی زودتر از زمانی که توربو می تواند پس از اضافه کردن گاز بیدار شود، روشن می شود. با این حال، هنگامی که به درایو متصل می شود، موتور الکتریکی می تواند با ماشین قطع شود. و متأسفانه این امر در مورد شتاب سریع و رانندگی بی صدا نیز صدق می کند. باتری در جلوی محور عقب قرار دارد، جایی که توزیع وزن روی محورها را بهبود می بخشد. درگیر کردن باسن در گوشه‌ها آسان‌تر است، در عین حال می‌تواند شما را با روند کشویی چرخشی حتی بیشتر غافلگیر کند. با این حال، شما البته یک برنامه تثبیت در رزرو دارید. ظرفیت 10 کیلووات ساعت باید برای برد الکتریکی 55 تا 79 کیلومتر کافی باشد. حد پایین واقع بینانه است، اگرچه من توانستم حداکثر 49 کیلومتر را با یک بار شارژ طی کنم، حد بالایی فقط در سطح تئوری است یا موضوع تعامل بین یک راننده با تجربه و یک صورت فلکی خوب از ستارگان در جاده است. . اشکودا از شارژ انحصاری AC استفاده می کند، در حالی که شارژر داخلی 2.3 کیلو وات قدرت دارد. شارژ از 0 تا 80 درصد 3:45 ساعت و از 0 تا 100 درصد حدود 5 ساعت طول می کشد. در خانه، ممکن است شب هنگام شارژ در شب اهمیتی ندهید، اما در زمان خرید کمک چندانی به چنین شارژی نخواهید کرد. به هر حال ، حجم محفظه چمدان به جای 600 لیتر “فقط” 450 است ، اما از دست دادن عمدتاً در پایین است – در فضای زیر کف ، بنابراین شما متوجه آن نمی شوید. محموله نیز کمی کاهش یافته است، اما ما در مورد 50 کیلوگرم، بسته به نسخه صحبت می کنیم، و مقدار 410 – 561 لیتر همچنان کافی است.

حالت ها، حالت ها، حالت ها …

عملکرد پارو دوبل زیر فرمان جالب است. آنها علاوه بر سوئیچینگ دستی، به عنوان یک محرک یا غیرفعال کننده برای بازیابی نیز عمل می کنند. اگر ریکاوری ضعیفی داشته باشید، وقتی گاز آزاد شود، وسیله نقلیه شناور می شود. سپس می توانید ریکاوری “برده” را فعال کنید و بالعکس، اگر پارو درست را برای مدتی نگه دارید، دوباره ریکاوری را لغو خواهید کرد. حیف است که سطح بازیابی اولیه را از طریق صفحه لمسی، حتی در عمق منوی تنظیمات خودرو، تنظیم کنید. حالت های رانندگی طبیعی هستند – شما Eco، Normal، Sport، Individual را در اختیار دارید، در حالی که در ورزش، شاسی و فرمان سفت و سخت هستند، ویژگی های موتور و موتور الکتریکی تنظیم می شوند و در عین حال بازیابی افزایش می یابد.

با تیغه های زیر فرمان می توانید به پایین و بالا اشاره کنید و در عین حال ریکاوری را تغییر دهید.

علاوه بر این، شما یک حالت E-Mode صرفاً الکتریکی و دو حالت هیبریدی – خودکار و اجباری دارید که در آنها در هنگام رانندگی، ظرفیت باتری را تا حد انتخابی خود ذخیره یا شارژ می کنید. من از ویژگی های غیر خطی و نامنظم پدال ترمز ناامید نشدم، به خصوص در حالت EV یا HV، زمانی که موتور خاموش است، نمی توانستم ترمز را با حساسیت دوز کنم – در ابتدا هیچ چیز و سپس به طور ناگهانی کارایی بیش از حد.

مصرف وزن دارد

پلاگین هیبریدی اکتاویا از نظر مصرف چگونه بوده است؟ تست هفتگی را با مصرف 4.5 لیتر بنزین در 100 کیلومتر و 2.5 کیلووات ساعت برق در 100 کیلومتر به پایان رساندم. توجه دارم که هر روز فرصت شارژ مجدد را نداشتم. در حالت برقی خالص دوباره با میانگین 16.6 کیلووات ساعت / 100 کیلومتر رانندگی کردم. به ویژه مصرف سوخت بالاست.

حرفه ای

آنچه باید تصدیق شود

  • می تواند 4.5 لیتر در 100 کیلومتر رانندگی کند.

چیزی که از دست دادیم

  • امکان شارژ سریع با جریان مستقیم.

چیزی که ما را شگفت زده کرد

  • مشخصات غیر خطی پدال ترمز.

اشکودا اکتاویا RS iV – عصر تاریک!

Skoda Octavia iV 1.4 TSI PHEV 150 kW / 204 k 6 ° AP Style

قیمت (پایه / تست) 18050/37 یورو

ضمانتنامه 5 سال یا 100000 کیلومتر

موتور

  • بنزینی با کمپرسور R4 / 16V + HEV حجم سیلندر 1395 سانتی متر3، حداکثر قدرت 110 کیلو وات (150 اسب بخار) در 5 00 – 6 000 دور در دقیقه-1، حداکثر گشتاور 250 نیوتن متر در 1550 – 3500 دور در دقیقه-1. حداکثر موتور الکتریکی قدرت 85 کیلووات (116 اسب بخار) در نور، حداکثر. گشتاور 330 نیوتن متر در nu قدرت ترکیبی 150 کیلو وات (204 اسب بخار) در nu، گشتاور ترکیبی 350 نیوتن متر در nu. انتشار CO2 16 – 33 گرم در کیلومتر.

ویژگی های رانندگی

  • 0 – 100 کیلومتر در ساعت در 7.7 ثانیه، vحداکثر= 220 کیلومتر در ساعت، مصرف سازنده / تست 0.8 – 1.5 / 4.5 لیتر / 100 کیلومتر.

نمادها

  • بلوتوث
  • وای فای
  • یو اس بی
  • آینه
  • مورب: 10.0
  • فضای بار: 450 dm3

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + دو =