Skoda Octavia RS iV – جنگل وزوز! | Automagazin.sk

[ad_1]

موتور ، پارامترها ، شتاب ، مصرف ، ویژگی های رانندگی … وقتی عروس خانواده را با لباس سفید نگاه می کنیم ، این داده ها و برداشت ها لیسانس های بسیاری را به وجود می آورد. اما آیا من با او ازدواج می کنم یا از محراب فرار می کنم؟

2،4،6

فقط درایو جلو ، در زیر کاپوت آن یک موتور چهار سیلندر قدیمی تر با حجم کمتری وجود دارد ، همراه با یک گیربکس 6 سرعته DSG دو کلاچه ، که یک موتور الکتریکی با قدرت 85 کیلووات ، متصل شده است توسط باتری لیتیوم یون 10.3 کیلووات ساعت. Octavia iV کلاسیک همان موتور احتراق داخلی را با همان قدرت ارائه می دهد ، به سادگی با موتور الکتریکی ضعیف تر و عدم وجود عناصر ورزشی از نمای خارجی و داخلی متفاوت است. با این حال ، تفاوت در پارامترهای دینامیکی به هیچ وجه زیاد نیست. حتی ارتفاع واضح نیز یکسان است. با این اوصاف فقط می خواستم فهمیدم که RS iV نزدیک به کلاسیک Octavia نیست. صرفاً با مصرف برق ما توانستیم 51 کیلومتر را در حالت آفرود طی کنیم ، تولید کننده مسافت پیموده شده را 52 – 73 کیلومتر اعلام می کند. شما همچنین باید یک کیف کاغذی کوچکتر ، نوری کم عمق ، کمبود ذخیره و یک مخزن کوچکتر (39.5 لیتر) را به عنوان مالیات قابل قبول در نظر بگیرید ، زیرا باتری نیز به فضای خاص خود احتیاج دارد. با این حال ، شما 550 کیلومتر ترکیبی را با یک مرور کلی طی خواهید کرد.

فرمان روی فرمان

شما متوجه نشسته بودن در نسخه iV نخواهید شد. همه چیز در داخل به طور معمول است ، اما اطلاعات و سرگرمی گزینه های اضافی را فراهم می کند. آنها مربوط به مدیریت برق هستند و شما می توانید شارژ را با جزئیات برنامه ریزی کرده و داده های رانندگی را کنترل کنید. قلب با جزئیات محتاط داخلی ، چرم سیاه و سفید ، دوخت قرمز ، رکاب ورزشی ، کربن تقلیدی و موارد دیگر لذت خواهد برد. چشمانم کاملاً خوب تغذیه شده بود و حتی هنوز رانندگی را شروع نکرده بودم.

من تعجب کردم که در ترکیب با درایوهای 19 اینچی RS تنظیم شده برای خانواده ها مناسب است و حتی حرکات تند اطراف مسیرهای مخزن اسلواکی او را خیلی آزار نمی دهد. ضربات بلندتری از محور چند پیوندی عقب روی حفره بزرگ وارد شد ، اما او انتظار داشت که سنگهای بسیار سخت تری در بدن خود داشته باشند. مطمئناً به جاه طلبی های ورزشی علاقه مند هستید. بله ، می تواند سریع باشد ، اما 200 کیلوگرم از Octavia RS در حال سوختن سنگین تر است. شاسی تطبیقی ​​اختیاری DCC را می توان به راحتی سفت کرد. حیف است اگر بخواهید شتاب بگیرید ، نیروی کافی به چرخ ها منتقل می شود ، اما بدون مشکل از چرخ ها به آسفالت کار نمی کند ، چرخ ها اغلب به صورت بی درد سر می خورند. سایر اجزای درایو نیز مانند اتصالات برجسته شده اند. بنابراین هنگام رانندگی ، به خصوص در زمستان و در سطحی که چسبندگی کمتری دارد ، کمی بیشتر مراقب باشم.

1.4 وقتی فشار برق می آید کافی است

برعکس ، Octavia RS iV اصلاً احساس بدی ندارد. این اولین برداشت من بود. همیشه هنگام کار موتور احتراق داخلی و موتور الکتریکی ، باید شتاب کامل را با فرمان تنظیم کنید. من خودم واقعاً از این موضوع متعجب شدم ، اما در یک لحظه آن را به عنوان یک عامل سرگرم کننده درک می کنم. و سپس این فکر به ذهن من خطور کرد که باید به وضعیت شارژ باتری توجه داشته باشم ، زیرا پس از عادت به واکنش سیستم درایو شارژ شده ، ماشین مانند یک تیرانداز از یک تیرانداز حرکت می کند ، یک وضعیت ممکن است ایجاد شود ، همانطور که برای من اتفاق افتاده است که پیشگیری به راحتی محو یا کشیده نمی شود زیرا دامنه الکتریکی صفر درصد است. تأکید می کنم وقتی باتری ضعیف است ، احترام بگذارید. به طور کامل آزاد شده ، مانور پیشگیرانه می تواند در طول زمان افزایش یابد و بنابراین ذخیره زمان به طور نامتناسبی کاهش می یابد. به همین دلیل بهتر است که به طور انحصاری در حالت ورزشی ، جایی که سیستم انرژی بیشتری نسبت به باتری ذخیره می کند ، جلوگیری کنید یا شلوغ رانندگی کنید ، بنابراین شما تجربه را از دست نمی دهید ، سریع و با اطمینان از آن جلوگیری می کنید و همچنین از پارامترهای جدول لذت می برید.

حتی یک حجم کم هم معجزه می کند!

به طور طبیعی در هنگام فرسایش ، حالت رانندگی را انتخاب کنید ، که در آن می توانید ویژگی های اصلی بیان خودرو را از محیط زیست ، از طریق راحت به فردی تنظیم کنید. برای من ، بعد از فشار دادن دکمه Mode ، گزینه رانندگی با برق خالص یا هیبریدی جالب است. باید بدانید که برق پاک ترجیح داده می شود. معمولاً ماشین حتی روی آن حرکت می کند. اگر می خواهید برای مدت کوتاهی پس از اولین استارت رانندگی کنید ، موتور احتراق داخلی روشن می شود ، اما حتی اگر به صورت دستی دوباره به حالت الکتریکی برگردید ، سیستم به شما اجازه نمی دهد و موتور احتراق داخلی را روشن می کند تا زمانی که روشن شود حداقل کمی برای جلوگیری از خنک سازی غیر منطقی غیر ضروری به سادگی پیامی دریافت خواهید کرد که حالت EV در دسترس نیست.

خودنمایی

همچنین جالب است که به ترتیب در حالت ترکیبی می توانید تعادل را تنظیم کنید. شارژ مجدد باتری سیستم ترکیبی. جالب است ، زیرا چندی پیش odakoda این موقعیت را رها کرد. من شخصاً این را فقط درصورتی می دانم که برنامه ای برای معرفی مناطق عاری از انتشار در آینده وجود داشته باشد ، که واقعاً بسیار نزدیک است و شما باید سفر خود را در این منطقه به پایان برسانید. می توانید باتری را با یک موتور احتراق داخلی شارژ کنید ، اما این هزینه به صرف مصرف سوخت بیشتر است. من نمی توانم هنگام سوارکاری ورزشی آن را حل کنم ، سیستم آن را حس می کند و بر این اساس شارژ می کند.

بهبودی از اهمیت کمتری برخوردار نیست. ابتدا می گویم غیر عملی است. تغییر آن بسیار دشوار است. شما باید چند مرحله در صفحه نمایش سیستم چندرسانه ای انجام دهید. سپس ، پس از یک کلیک طولانی ، می توانید از بین سه سطح انتخاب کنید. ضعیف ، قوی و اتوماتیک. استرانگ برای شهر مناسب است وقتی سرعت خودرو کاملاً کند می شود. به نظر من ، بازیابی خودکار به صورت بهینه تنظیم شده است ، زیرا ، از جمله ، داده ها را از ناوبری و محدودیت سرعت می گیرد ، اما همچنین بسته به اینکه آیا شما پدال ترمز را فشار می دهید و من هیچ اثر منفی را احساس نمی کنم. یک پیام داشبورد شما را از آزاد کردن پدال گاز برای حداکثر بازده بازیابی مطلع می کند. شارژ با برق متناوب از شبکه 2.3 کیلوواتی نسبتاً طولانی است و هیچ اتصال قوی تری در دسترس نیست. با 80٪ 3:45 ساعت برای 100٪ تا 5 ساعت طول می کشد.

آنها با هم زندگی کردند تا اینکه …

ماشین حساب آزاد نمی کند ، اما همه چیز در مورد پول نیست. ترجیحات نیز نقش دارند. گفتن جوانب مثبت و منفی لازم است. این لیست کوتاه نیست ، من فقط مهمترین آنها را انتخاب می کنم. به نفع دوران خالص احتراق ، قیمت بسیار پایین تر ، قدرت ثابت و همیشه در دسترس وجود دارد ، گزینه ای برای رانندگی با همه چرخ ها و به نوبه خود همیشه مصرف بالاتر (اما نه زیاد). در RS iV ، یک موتور احتراق داخلی سبک تر ، وزن بیشتر و توزیع وزن متفاوت ، نیاز به شارژ ، در برابر آن بازی می کند. برعکس ، به عنوان مثال یک لحن ملموس محیطی به نفع RS iV است.

حرفه ای

چه چیزی را شناسایی کنیم پارامترهای جالب جالب

چیزی که کمبود ما بود ، کشش بیشتر روی چرخ ها بود.

چه چیزی ما را شگفت زده کرد حالت بسیار عالی تنظیم خودکار بازیابی.

ODKODA OCTAVIA SPORTLINE – اسپرت تر از استاندارد ، کوچکتر از RS

Skoda Octavia Combi RS iV

قیمت و گارانتی:

مبانی / آزمون 38 660/43 665 €.

5 سال یا 100000 کیلومتر.

.

موتور:

بنزین بنزینی R4 / 16V ، حجم سیلندر 1 395 سانتی متر مکعب ، حداکثر. قدرت 110 کیلو وات (150 اسب بخار) در 5000 – 6000 دور در دقیقه-1، حداکثر گشتاور 250 نیوتن متر در 1550 – 3500 دور در دقیقه-1. موتور الکتریکی: حداکثر قدرت 85 کیلو وات (116 اسب بخار) ، حداکثر گشتاور 330 نیوتن متر بیشترین قدرت ترکیبی 180 کیلووات (245 اسب بخار) ، بیشترین گشتاور ترکیبی 400 نیوتن متر. انتشار گازهای گلخانه ای2 (میانگین وزنی) 27 – 29 گرم در کیلومتر.

رانندگی ، مصرف:

0-100 کیلومتر در ساعت در 7.3 ثانیه ، Vحداکثر = 225 کیلومتر در ساعت ، مصرف بنزین از شرکت سازنده (WLTP) / تست 1.0 / 6.3 لیتر در 100 کیلومتر.

فضای چمدان و قابلیت اتصال

  • بلوتوث
  • وای فای
  • یو اس بی
  • آینه
  • مورب: 10.0
  • فضای چمدان: 490 dm3

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − هفده =