این من را از روی صندلی بلند کرد: وقتی میانگین طلایی دیگر وجود ندارد Automagazin.sk

[ad_1]

من کمی متأسفم که قصد دارم این برند بسیار محبوب را لگد کنم. مورد بهتری از سرعت پیدا نکردم. اما مطمئناً بسیاری دیگر در این زمینه بهتر نیستند.

یک سال پیش برای آزمایش از یک پژو 508 GT زیبا با رنگ قرمز قرمز با موتور دیزلی دو لیتری لذت بردم. و اکنون صفحه و تنظیم کننده را باز می کنم ، لیست قیمت را نگاه می کنم و دیزل دو لیتری نیست. افتاد! و هیچ موتور دیگری وجود ندارد. اما خوب ، اگرچه کمی اذیت می شوم ، اما من به متون قدیمی خود نگاه می کنم ، قیمت پایه 508 یک سال پیش 26،990 یورو بود. اکنون؟ 31 490 یورو ، لطفا فقط با یک واحد ، با دیزل 1.5 BlueHDi. من این موتور را ناراحت نمی کنم ، خوب است ، اما در یک ماشین بزرگ نیست. سپس هنوز فرصت دارید 10.000 یورو دیگر بپردازید و یک موتور 1.6 لیتری هیبریدی پلاگین بخرید (بله ، این یکی را برای آزمایش داشتم ، اما به عنوان SW). اگر استیشن SW می خواهید ، در نسخه GT (هیچ مرحله دیگری در دسترس نیست) یک مشعل تمیز با حجم 1.6 لیتر و 180 اسب بخار قدرت وجود دارد. و ما آماده ایم. اساس این جهان برای نابودی ویران کننده است. وقتی همه هزینه ها با نرخ موشک افزایش می یابد ، چه کسی خودروهای گرانقیمتی می خرد؟

پژو 508 SW هیبرید – مستر الکتریک

به نظر می رسد تولید و حمل و نقل یک سیستم پلاگین هیبریدی +300 کیلوگرمی کمتر از رانندگی با دیزل 6.5 لیتری مضر است ، بنابراین بسیاری از مدل های مدیریت آب خودروساز فرانسوی در اروپای مرکزی ، حتی اگر اتومبیل ساخته شده باشند ، ناراحت کننده نیست. برای یک مسیر طولانی و مصرف واقعی پژو 508 پلاگین هیبریدی 7.5 لیتر بنزین در هر 100 کیلومتر در مقایسه با. 6.5 لیتر 2.0 لیتری دیزل BlueHdi (من در طول آزمایش از مصرف هفتگی استفاده کردم ، اما در شرایط کمی متفاوت رانندگی می کرد). به سختی می توانم باور کنم که سازش نسبتاً منطقی در دینامیک و مصرف و همچنین قیمت ها از عرضه خارج شده است.

پژو 508 اسپورت مهندسی – سرانجام TGV در جاده

سپس من پیشنهاد VW ، یک رقیب مستقیم ، را باز می کنم ، که مانند پژو دارای در بدون قاب است ، اگرچه داخل آن بسیار بزرگتر است ، Arteon دارای انبوهی از موتورهای احتراق داخلی است. بنابراین شما هنوز یک انتخاب دارید و نسخه 2.0 DSG TSI با 190 اسب بخار قدرت و دیفرانسیل جلو که در سرعت های بالا در شرایط مشابه با 508 SW پلاگین هیبریدی پلاگین هیبریدی کمتر مصرف می کند ، برای من کافی است. آرتئون در همان مسیر و شرایط 7.0 لیتر بنزین با پویایی دلپذیر خورد.

پارک آسمان تاریک – واحه ای از تاریکی و واحه ای از صلح

اگر من در حال حاضر بین این خودروها تردید داشتم ، حتی اگر قلبم برای پژو بازی می کرد ، ذهنم به آرتئون می رسید ، اگرچه قیمت اولیه آن بسیار بالاتر است. با Arteone ، اما شگفتی این است که در حال حاضر نمی توانید سطوح تجهیزات اولیه را با برخی از موتورها ترکیب کنید. آیا این به دلیل کاستی های تراشه ها است یا آنها به آرامی شروع به قطع منبع تغذیه می کنند؟

فقط انتخاب و میانگین طلایی برای بسیاری از مشتریان نهایی هنگام خرید خودروی جدید اما کارکرده بسیار مهم است و انتخاب محدود موتورها یا تجهیزات به سادگی در قالب فروش بالا نتیجه نخواهد داد. بخواهید یا نه ، 508 با آرتئون مقایسه می شود ، زیرا شما به نوعی در جاده ها در تعداد زیادی نامرئی هستید ، که واقعاً شرم آور است …

حداقل: فولکس واگن آرتئون در صورت ناهنجاری Gran Turismo است

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =