بسیاری از رانندگان دانمارکی آماده لمانز: میکل جنسن در سال 2021 با یک فراری در مسابقه رانندگی خواهد کرد

[ad_1]

Car Guy Racing در کلاس GTE Am تحت مسابقه Kessel Racing سوئیس شرکت خواهد کرد و این تیم فرصتی برای آماده سازی و تکان خوردن با هم در هنگام رقابت در لیگ دسته دوم مسابقات قهرمانی جهانی FIA امسال در پیست پرتغال Portimao در تاریخ 11 یازدهم خواهد داشت. .-13 ژوئن.

“جدا از اولین حضور من در سری جهانی ، این اولین حضور من به عنوان یک مسابقه دهنده GTE نیز خواهد بود.” ما فقط یک مسابقه داریم که باید خود را آماده کنیم ، بنابراین خوشحالم که بعد از مسابقه 24 ساعته سال گذشته تجربه حضور در لمانز را دارم و مسابقات جام لمانز در سال 2019 ، “میکل گفت.

ایان و کوین با یک ماشین در لمان

علاوه بر میکل جنسن ، تعداد زیادی دیگر از رانندگان دانمارکی حضور خود را در مسابقه 2021 تأیید کرده اند.

کوین مگنوسن در سال های 2021 و 2022 با هم حضور دارد. امسال او یک اتومبیل را با پدرش Jan Magnussen و Dane Anders Fiorbach در کلاس LMP2 برای مسابقات سطح بالا مشترک است. از سال 2022 ، کوین و میکل در مسابقات اتومبیلرانی Peugeot Sports Hypercar در مسابقات قهرمانی استقامت جهانی FIA – که فقط مسابقه 24 ساعته در لمانز را شامل می شود ، در اولین فصل خود به عنوان راننده کارخانه اتومبیل مشترک خواهند داشت.

راننده کارخانه پورشه ، مایکل کریستنسن و دو نفره مارکو سورنسن و نیکی تییم به ترتیب در کلاس GT Pro در پورشه 911 RSR و استون مارتین ونتیج حضور دارند و نیکلاس نیلسن و میشل گتینگ نیز یک بار دیگر در کلاس GT Am با یک فراری رانندگی می کنند.

این به معنای حداکثر 9 خلبان دانمارکی است که در لمانز یک رکورد محسوب می شود.

این مسابقه 24 ساعته 21-22 طول می کشد. آگوست 2021

ما در حال پیگیری پرونده هستیم.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 10 =