بوگاتی ویرون گرند اسپورت: بروزرسانی و چاپ اسلواکی Automagazin.sk

[ad_1]

بوگاتی ، خودروساز فرانسوی ، اولین مدل خود ، ویرون 16.4 گرند اسپورت 2.1 را به طور کامل تعمیر کرد. یک نمونه قابل توجه ، طراحی شده توسط طراح اسلواکی یوزف کاباش ، امکانات برنامه رستوران La Maison Pur Sang را ارائه می دهد.

بوگاتی برنامه La Maison Pur Sang خود را در رویداد Rétromobile سال گذشته ارائه کرد. به عنوان بخشی از آن ، تعمیرات تمام خودروهای خود را ارائه می دهد. نمونه اولیه 2.1 ویرون گرند اسپرت در نمایشگاه Elegance در پبل بیچ ، ایالات متحده در سال 2008 به نمایش درآمد. این قطعه به سراسر جهان سفر کرد و مشتریان بالقوه را برای خرید جذب کرد.

این خودرو با نشان غیر رسمی 2.1 دارای رنگ فلزی نقره ای و روکش داخلی از چرم کنیاک قهوه ای است. این ابر ورزشی هرگز ثبت نشده است و اطلاعات زیادی در مورد تاریخچه اخیر آن وجود ندارد. با این وجود ، این بوگاتی در سال 2020 خریداری کرد. این خودروساز در پایگاه خود در مولسیم ، جداسازی ، بازسازی و مونتاژ کامل را انجام داد ،

ویرون جدید کاملاً رنگ آمیزی شد و روکش آن تغییر کرد ، اما در همان زمان با توجه به پیکربندی اولیه ، یک پانل مرکزی جدید داخلی دریافت کرد. بوگاتی ویرون هنوز یک مدل معروف و سومین خودروی قدرتمند تولیدی در جهان است. این خودرو برای اولین بار در سال 2005 معرفی شد و در همان فصل رکورد سرعت 407.16 کیلومتر در ساعت را شکست.

طراحی آن توسط Kabah اسلواکی ایجاد شد و به لطف آن او به یک طراح مشهور در جهان تبدیل شد. نسخه ای به نام Grand Sport در سال 2008 ایجاد شد و همچنین سقفی متحرک دارد. بوگاتی ویرون 16.4 گرند اسپورت 2.1 در ابتدا به عنوان وسیله ای برای ارائه خود سازنده خودرو عمل می کرد.

-jj- ، zdroj و عکس: بوگاتی

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =