تراموا به پترژالکا آینده را فراموش می کند و روندهای Automagazin.sk را نادیده می گیرد

[ad_1]

خط جدید ادامه خط از قبل ساخته شده از ایستگاه Jungmannova از طریق قلمرو توسعه نیافته تا منطقه Janíkov dvor خواهد بود، جایی که پروژه توسعه Južné mesto در حال رشد است. فقط جاده‌های موجود در کنار خط تراموا باقی می‌مانند و جاده‌های جدید ساخته نمی‌شوند، بنابراین نیاز شهروندانی که نظر خود را در مورد طرح اولیه از سال 2012 اعلام کردند، برآورده می‌شود. اما شاید کمی تاسف‌آور باشد که از نظر من دیدگاه، پتانسیل کامل سازه.

در پایان ژوئن 2017، دفتر منطقه ای براتیسلاوا نظر نهایی را در مورد نتایج ارزیابی اثرات زیست محیطی (EIA)، که از فوریه 2016 انجام شده است، صادر کرد. نظر نهایی ساخت و ساز در نسخه اصلاح شده 2 را توصیه می کند، که در ابتدا یک سطح برنامه ریزی شده بود. عبور، با یک گذرگاه جایگزین شده است. شخصاً فکر می کنم این یک تاسف بزرگ است. ناگفته نماند راه حل بدون درگیری، هرچند گران تر، اما نه در 5 سال، بلکه در دهه ها ساخته شده است. من فکر می کنم که عبور به طور موثر بر ماهیت زمانی تأثیر می گذارد (بله، این را می توان با اولویت تراموا چراغ راهنمایی جبران کرد) و به ویژه ماهیت ایمنی. هر نوع ضربه زدن در چهارراه می تواند باعث تاخیر شود … و این می تواند در طول سال ها به اعداد مناسبی برسد.

اسناد پروژه برای ساخت و ساز در آوریل 2020 تکمیل شد (پس از احتساب الزامات شهر، تا آگوست 2020 تکمیل شد). در ابتدا قرار بود در تاریخ 8/2020 یک قرارداد عمومی برای پیمانکار اعلام شود، اما برای تمدید کنترل اسناد در MDV SR مسابقه تا 20 اکتبر 2020 اعلام شد و آخرین مهلت ارسال مناقصات تا 23 مارس تعیین شد. 2021 پس از چندین برنامه افزودنی در پورتال ژوزفین در دسترس است.

برنده مناقصه برای پیمانکار انجمن حمل و نقل عمومی Petržalka (عضو اصلی Aldesa Construcciones Polska sp. Z oo، سپس Aldesa Construcciones SA، CEDIS و HANT BA) بود که می خواهد مسیر را به مبلغ 89503193 یورو با مالیات بر ارزش افزوده بسازد. شهردار در 13 آبان 1390 با پیمانکار قرارداد امضا کرد و متعاقباً در 27 آبان شهر محل ساخت و ساز را به پیمانکار واگذار کرد. تکمیل و بهره برداری از خط در پایان سال 2023 پیش بینی می شود. من بسیار کنجکاو هستم که چگونه کل قرارداد تا آن زمان گران می شود … معلوم است که قیمت مواد با سرعت موشک در حال رشد است و تاریخ نشان می دهد که قراردادها صرفاً به پول بیشتری نسبت به توافق برای سیل نیاز دارند.

این شهر همچنین برای کمک مالی غیرقابل استرداد از زیرساخت های یکپارچه برنامه عملیاتی برای تامین مالی ساخت و ساز درخواست خواهد کرد و اسناد درخواست هنوز در حال بررسی است. پیش نیاز درخواست برای NFP پایان سال 2021 است، انتظار می رود تا اوایل سال 2022 تأیید شود.

اطلاعات اولیه در مورد پروژه

اهداف اصلی پروژه: خط تراموا از Rusovská cesta تا Janíkov dvor از طریق محور مرکزی Petržalka، مسیرهای دوچرخه موازی و عرضی، جاده های عرضی

طول تراموا: 3.9 کیلومتر دو مسیر

تعداد توقف: 7

مسیر: 1000 میلی متر

حداکثر سرعت کار: 60 کیلومتر در ساعت

تاریخ ساخت: 11/2021 – 12/2023

قیمت قرارداد ساخت و ساز: 89 503 193 € با مالیات بر ارزش افزوده

بودجه: زیرساخت یکپارچه برنامه عملیاتی – صندوق انسجام اتحادیه اروپا، بودجه دولتی، پایتخت جمهوری اسلواکی براتیسلاوا

با تاکید بر اکو

سطح بالایی خط تراموا با استفاده از گیاهان کم تعمیر و آبیاری (گیاهان فلفلی) عمدتاً سبز خواهد بود، در تقاطع ها، معابر و در قسمت پایانی ایستگاه یانیکوف دوور، عملیات سطح بتنی وجود خواهد داشت. این پناهگاه ها دارای یک بام سبز بدون نیاز به تعمیر و نگهداری خواهد بود و شامل یک پنل فناوری یکپارچه با سطل زباله، یک دستگاه بلیط، یک تابلوی اطلاعات الکترونیکی و تابلوهای برق خواهد بود. مسیر به خودی خود شخصیت فعلی قلمرویی را که از آن عبور خواهد کرد، مختل نخواهد کرد. توجه زیادی به فضای سبز اطراف مسیر (درختان، چمنزارها، چمنزارها، بسترهای چند ساله) می شود.

کل مسیر در سطح زمین قرار خواهد گرفت و تمام تقاطع ها با جاده ها در سطح مورد بررسی قرار خواهند گرفت. گذرگاه ها با چراغ های راهنمایی با اولویت کامل برای حمل و نقل تراموا و متعاقباً برای حمل و نقل اتوبوس عمومی محافظت می شوند. تمام تقاطع های چهار خطه و چند خطه دارای خط سمت راست به عنوان خط اتوبوس برای جلوگیری از تاخیر حتی در حمل و نقل اتوبوس خواهند بود. من فکر می کنم حیف بزرگ است که او به آینده و شتاب ترافیک فکر نمی کند.

براتیسلاوا فناوری های نوآورانه پارکینگ را آزمایش می کند

در تمام طول آن یک جاده دوچرخه سواری موازی به طول 4 متر وجود دارد که در خیابان Pajštúnská قرار دارد. و خیابان Betlyarskey از خط تراموا می گذرد. مسیرهای دوچرخه و پیاده روها نیز بر روی پل های تراموا بر فراز بازوی کرواسی منتهی می شوند. و این معرفی گذرگاه های همسطح برای مسیرهای دوچرخه است که می تواند به توسعه این ترافیک محبوب کمک کند.

منبع و عکس: Imhd.sk، Hlavné mesto SR Bratislava

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 4 =