تست: ولوو V90 CC بلند یک استیشن واگن فوق العاده جالب است که در سرزمین هیچ کس فرود می آید.

[ad_1]

با آخرین آپدیت، ولوو V90 دارای یک سیستم عامل کاملاً جدید در صفحه نمایش مرکزی است. این توسط گوگل توسعه داده شده است و بیشتر شبیه یک تبلت اندرویدی است که در ماشین تعبیه شده است.

می توانید برنامه هایی مانند Spotify و پخش کننده های پادکست را دانلود کنید. این همچنین به این معنی است که ناوبری داخلی Google Maps است و بهتر از هر ناوبری «بومی» دیگری که من امتحان کرده‌ام کار می‌کند.

سیستم گوگل بی عیب و نقص کار می کند

همچنان می‌توانید از Android Auto یا Apple CarPlay استفاده کنید، اما سیستم عامل خود خودرو بسیار سریع‌تر و کمتر معیوب است.

این سیستم عامل با ابزارهای دیجیتال جدید کار می کند، بنابراین می توانید در حالی که دستیار آهنگ را به Spotify تغییر می دهد، ناوبری نقشه های گوگل را در مقابل خود داشته باشید. به نظر بی عیب و نقص به نظر می رسد و ممکن است تعجب کنید که دیگر خودروسازی وجود ندارد که چنین سیستمی داشته باشد.

توربو بنزین 250 hk و Volvo V90 CC

این موتور یک بنزین با قدرت 250 اسب بخار با سیستم هیبریدی نرم است که می تواند 14 اسب بخار برقی تولید کند. نیروگاه ولوو را در 7.4 ثانیه با صدایی دلنشین به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می رساند.

متأسفانه، نمی‌توانید بسته Cross Country را با فناوری هیبریدی پلاگین ترکیب کنید و از تخفیف‌های مالیاتی استفاده کنید.

ولوو به تازگی باتری بزرگ‌تری را در مدل‌های Recharge خود قرار داده است و این به معنای کاهش شدید قیمت است. بنابراین، مگر اینکه مجبور به رانندگی در خارج از جاده باشید، می توانید یک V90 معمولی با موتور T8، 303 اسب بخار تهیه کنید. و بالاترین سطح تجهیزات R-Design و صرفه جویی 100000 کرون.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 19 =