سیتروئن C4 – هوشیار مدرن Automagazin.sk

[ad_1]

این واقعیت که سیتروئن C4 از همه نظر جسورانه مدرن است به این معنا نیست که به هیچ وجه “پرواز” می کند. برعکس ، ظاهر پیشروانه و جسورانه به سبک یک SUV کوپه ، پر از عناصر طراحی جسورانه در داخل و خارج ، از سادگی عملکرد جدیدترین فناوری لذت می برد.

ظاهر پیشرونده

در نگاه اول سیتروئن ، در نگاه اول جدیدترین سیتروئن! خطوط تیز بدنه نسبتاً بلند و بالاتر با خط جانبی هموار سقف کوپه نرم شده و به اسپویلر درب پنجم منتقل می شود. چرخ های بزرگ و قابل توجه (البته با مشخصات 60 ، که من آنها را ستایش می کنم) ، به نوبه خود ، پرخاشگری معقول را اضافه می کند. جلو و عقب با شخصیت و شخصیت چراغ های LED غیرمعمول سیتروئن C4 تکمیل می شود. پوشش پلاستیکی افزایش یافته هم در قسمت جلویی و هم در کنار بدنه وجود دارد. اگر برای شما مهم نیست که در جاده موش خاکستری نباشید ، به مکان مناسب آمده اید.

راحتی غالب

ما در واقع چه چیزی را راحتی می نامیم؟ اگر موافق باشیم که فضای نامحدود کافی برای همه صندلی ها (حتی در عقب ، زیر سقف شیب دار) ، کیفیت صندلی ، دستگاه بی صدا و شاسی ، کمک فنرها طوری تنظیم شده اند که راننده خودرو را احساس می کند ، اما خدمه از دست اندازها و انحناها یا بیش از سیستم صوتی متوسط ​​رنج نمی برند – بدون شک همه این C4 ملاقات می کند. به راحتی راحتی ورود و خروج از کابین کم ارتفاع ، مصالح ارزشمند ، ظاهر بسیار مدرن اما گیج کننده و موقعیت کنترل ها یا چند تغییر (به عنوان مثال نگهدارنده قرص مسافر) را نیز به آن اضافه کنید. بسیار خوب است که شاسی به لطف طراحی دقیق کمک فنرها به سنت فرانسوی تعلیق کمی نرم تر خیانت نکرد. دیگر چه چیزی دوست دارید؟

واحد قدرتمند

ما خوشحالیم که خودرویی مجهز به قوی ترین موتور پیشنهادی C4 فعلی ، یعنی. موتور بنزینی سه سیلندر با 114 کیلو وات (155 اسب بخار) در ترکیب با گیربکس 8 سرعته اتوماتیک عالی. وسیله نقلیه با آن چابک است (0 – 100 کیلومتر در ساعت 9.2 ثانیه) ، اما به راننده نشان نمی دهد که نمی تواند با آن کنار بیاید. رانندگی سریع با صفت “روان” احتمالاً بهترین ویژگی پیکربندی مورد آزمایش است. مدل C4 جاه طلبی ورزشی مشخصی ندارد ، اما آنچه را که برای آن در نظر گرفته شده است بدون اثری برآورده می کند.

یاوران مفید

کروز کنترل تطبیقی ​​با عملکرد Stop & Go ، هشدار خستگی راننده ، سیستم ترمز فعال گسترده با عابران پیاده ، دوچرخه سواران ، شب ، سیستم تشخیص علامت پیشرفته ، نظارت بر نقطه کور ، پارکینگ و دستیار دوربین ، تعویض خودکار نوربالا در خودروی مدرن کم نیست به شیشه جلو گرم ، شارژ تلفن همراه القایی و غیره آنها قطعاً برای شما مفید خواهند بود

مدرن بدون خستگی

راه حل های بسیار مدرن خودرو اغلب خسته کننده ، گمراه کننده و چالش برانگیز زندگی در پشت راه حل های سنتی است. شما این احساس را در C4 تجربه نخواهید کرد. اگرچه همه فیدها از طریق نمایشگرها به روز هستند ، اما در آنها گم نمی شوید. کنترل تهویه مطبوع ، کروز کنترل (روی فرمان بسیار خوب) ، گیربکس با اهرم کوچک و دکمه ها و سایر موارد دوستانه و بصری است. سرانجام ، مانند کل سیتروئن C4 جدید و مترقی. آخرین نکته: من از انتخاب سنتی بین چندین موتور بنزینی و دیزلی قدردانی می کنم ، مانند این واقعیت که به زودی موتور برقی عرضه می شود. اینجوری باید باشه!

سیتروئن C4 – باد تازه

Citroën C4 PureTech 155 S&S EAT8 Shine

قیمت:

پایه / تست: 15،490 یورو / 28،140 یورو

موتور:

  • کمپرسور بنزینی R3 / 12 V ، حجم سیلندر 1199 سانتی متر3، حداکثر výkon114 kW (155 k) در 5500 دقیقه-1، حداکثر گشتاور 240 نیوتن متر در 1750 دور در دقیقه-1به انتشار گاز CO22 137 – 133 گرم در کیلومتر

رانندگی ، مصرف:

  • 0 – 100 کیلومتر در ساعت 9.2 ثانیه ، vحداکثر = 208 کیلومتر در ساعت ، نقطه WLTP / تست 6.1 – 6.0 / 6.3 لیتر / 100 کیلومتر.

آنچه باید تصدیق شود

  • مدرن ترین و در عین حال دنج ترین ماشین

چیزی که از دست دادیم

  • اگر اصلاً ، شاید چند لیتر چمدان

چیزی که ما را شگفت زده کرد

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − دوازده =