لیزینگ اتومبیل شخصی: آیا روشهای لیزینگ را کنترل می کنید؟

[ad_1]

لیزینگ خصوصی

به آن اجاره عملیاتی نیز گفته می شود

1. شما یک پرداخت و مبلغ ثابت ماهانه را برای مدت موافقت شده قرار می دهید تا بتوانید ماشین رایگان را دفع کنید. این دوره معمولاً سه سال / 45000 کیلومتر است ، اما می تواند کوتاهتر یا طولانی تر باشد و کیلومتر کم یا زیاد داشته باشد. شما می توانید شرایط مسافت پیموده شده را در مدت زمان پرداخت تغییر دهید. خودرو متعلق به شرکت لیزینگ است. با اجاره خصوصی ، نیازی نیست به کاهش ارزش و تعمیرات غیرمنتظره فکر کنید ، فقط باید هزینه اجاره ، بیمه ، مالیات بر املاک سبز و سوخت را پرداخت کنید و سپس رانندگی کنید.

2. در مورد لیزینگ خصوصی ، بیمه در قرارداد گنجانده نشده است ، اما اغلب می تواند همراه با قرارداد اجاره با هزینه اضافی خریداری شود.

3. هنگامی که خودرو را تحویل می دهید ، یک شرکت بازرسی مستقل گزارشی از وضعیت ارائه می دهد. اگر با توجه به سن و مسافت پیموده شده فرسودگی و خسارتی فراتر از حد انتظار وجود داشته باشد ، هزینه رفع آن بر اساس سیستمی با قیمت های ثابت محاسبه می شود ، به عنوان مثال با رنگ آمیزی مجدد یک زمین روی در. در اینجا آنچه را که باید بدانید ببینید.

بکشیش: تقریباً در همه موارد ، تعمیر کارها در یک مرکز آموزشی ارزان تر خواهد بود قبل از ماشین را تحویل می دهید دستمزد ساعتی کمتر از مرکز خدمات مجاز است و شرکت لیزینگ بد نمی آورد که خودتان از شر فرورفتگی و خط و خش خلاص شوید. همچنین به خاطر داشته باشید که خودرو باید تمیز به داخل و خارج بازگردانده شود.

در اینجا مواردی که باید قبل از واگذاری ماشین بدانید ، آمده است.

همچنین به خاطر داشته باشید که باید قوانین خدمات را رعایت کنید.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 2 =