مجله خودرو Dream Garage 2021 Automagazin.sk

[ad_1]

در سال 2021، ما به ترتیب 147 خودرو در انواع مختلف، درایو، اندازه، قیمت و 16 موتور سیکلت را آزمایش کردیم. اسکوتر، به علاوه یک تخصص – چهار CFMOTO. انتخاب تعدادی از “بهترین” آنها دشوار بود، و اگر آنها مال ما بودند، خودروها و موتورسیکلت های بیشتری در این گاراژ رویایی خیالی وجود داشت.

فیات 500e هاچ بک لا پریما – AM 09/2021

پانصد آنقدر شیک است که نمی توانید آن را از دست بدهید. و “پانصد” الکتریکی جدید دارای یک سیستم الکتریکی کامل طراحی شده است – از خود درایو الکتریکی، از طریق مدیریت انرژی تا شارژ باتری. او هم خوب رانندگی می کند. ما خوشمون میاد!

آئودی e-tron GT 60 quattro – AM 07 – 08/2021

اساساً این یک پورشه تایکان است که به عنوان کت آئودی مبدل شده است، آیا به دلایل بیشتری نیاز دارید؟ یادآوری می کنیم که قطعه آزمایش شده دارای قدرت ترکیبی 350 کیلووات (476 اسب بخار) و سیستم چهار چرخ متحرک بود.

Jaguar i-Pace EV400 AWD SE – AM 04/2021

من با ظاهر خارق العاده شروع می کنم. حتی این برای گنجاندن آن در لیست “بهترین” خودروهای ما کافی است. با این حال، جای بسیار خوبی در پشت فرمان نیز فراهم می کند، شاسی عالی دارد، می تواند آرامش بخش باشد و در عین حال خون را در شما به هم بزند. واکنش های گاز نیز در خودروهای الکتریکی استثنایی است.

Skoda Superb 2.0 TDI 200 تا 7 درجه AP 4× 4 Sportline – صبح 10/2021

Superb فعلی آنقدر خوب به نظر می رسد که من اصلاً به ایده نسل بعدی علاقه ندارم. من همچنین فضای روی آن، صندلی پشت فرمان، صندلی راحت راننده، اما به خصوص شاسی تطبیقی ​​را که می تواند شناور عالی باشد، دوست دارم. موتور دیزلی جدید که می تواند 5.6 لیتر در 100 کیلومتر حرکت کند، یک آب نبات است.

Subaru Outback 2,5i-T CVT ES Premium – AM 11/2021

Outback از هر نظر منحصربه‌فرد بودن خود را حفظ کرده است، از شکل بدنه، که به یک کراس اوور نزدیک‌تر است تا یک SUV، از طریق موتور جعبه‌ای معمولی – البته گیربکس CVT جوی گرفته تا سیستم چهارچرخ متحرک دائمی Symmetrical AWD. با این حال، او همه این عناصر را بهبود بخشید و کل “پکیج” به خوبی کار می کند.

Hyundai i30 Fastback 1.5 T-GDi 48V 6 iMT N Line – 04/2021 AM

اعتراف می کنم، مدت زیادی است که به دنبال راهی برای فست بک بودم، اما اکنون آن را بیشتر از یک هاچ بک دوست دارم و در تجهیزات N Line حتی بهتر به نظر می رسد. ما همچنین آن را با موتور 1.5 T-GDi و گیربکس دستی i-MT آزمایش کردیم که همراه با شاسی پایین می‌تواند لذت زیادی را ارائه دهد. و i30 N Line شما را برای رانندگی روزمره تنبیه نمی کند – نه افزایش مصرف برق و نه از دست دادن راحتی شاسی.

Mitsubishi L200 Double Cab 2.2 DI-D 110 kW 6 ° MT AWD Mountain Sherpa – 06/2021 AM

به لطف قابلیت های استثنایی آفرود، میتسوبیشی L200 در نسخه Mountain Sherpa برخی از زیبایی های اسلواکی را آشکار کرد. در ضمن دوبار داشتیم، بار دوم با چادر پشت بام که با آن هم از یک کمپ عاشقانه در طبیعت لذت بردیم. به ندرت آن غروب و طلوع خورشیدی را خواهید داشت که من و میتسوبیشی از آن لذت بردیم.

Mercedes-Benz S 400 d 4Matic Long – AM 05/2021

S-Class ما را با تجهیزات لوکس، شاسی راحت… ناز کرد و در عین حال به ما نشان داد اتومبیل های معمولی احتمالاً در 5-10 سال آینده چه سیستم هایی خواهند داشت. علاوه بر این، احساس نشستن در کلاس S – چه پشت فرمان و چه بر پشت صندلی مدیریت – غیر قابل انکار است. در این مرحله، شما بیش از هر انسان دیگری هستید.

BMW 530d xDrive AM – 10/2021

طراحی جذاب، فضای داخلی مجلل و جادار، محفظه بار بزرگ، فناوری در بالاترین سطح، شاسی عالی، موتور قدرتمند و در عین حال مقرون به صرفه، چهار چرخ محرک بالا xDrive. این BMW یک استیشن خانوادگی و همچنین یک ماشین فرمان است، اما از رانندگی اسپرت تر نیز غافل نمی شود. در ماشین ها به هیچ چیز دیگری نیاز ندارید.

سوزوکی سوئیفت اسپورت 1.4 بوسترجت هیبریدی – AM 10/2021

سوئیفت اسپورت یکی از دو هات هچ گران قیمت است. هنگامی که با آرامش رانندگی می کنید به هیچ وجه شما را آزار نمی دهد، اما مانند کمتر ماشین دیگری شما را سرگرم می کند. برای من شخصاً مهم این است که مانند خوک سیر راه نرویم تا خوش بگذرانم. و شیرینی این است که حتی یک سواری تیز شما را بی پول نمی کند.

Toyota GR Yaris 1.6 Turbo 261 k GR-Four 4WD Dynamic – AM 04/2021

GR Yaris نیازی به نظر ندارد. این واقعیت که امروزه تویوتا تصمیم به ساخت چنین “دانه ای” گرفته است، شایسته تحسین است. DG Yaris به دو دلیل ایجاد شد. ابتدا آکیو تویودا، رئیس خودروساز، به رویای خود جامه عمل بپوشاند. دوم اینکه شما را سرگرم کند. این متعادل ترین و سرگرم کننده ترین ماشینی است که ما در سال 2021 آزمایش کردیم. باز هم از تویوتا متشکرم!

رنو زو – یک آزمایش طولانی مدت

Zoe به چند دلیل در انتخاب ما قرار گرفت. اول، زیرا این دقیقا همان چیزی است که یک خودروی الکتریکی امروز باید باشد. دوم، به این دلیل که او نظر من را در مورد ماشین های الکتریکی تغییر داد، و سوم، به این دلیل که او را دوست داشتم. اگر در زمان پایان آزمون بلندمدت ما وجوهی در دسترس داشتم، مال من بود.

Honda GL 1 800 Gold Wing Tour – 07 AM – 08/2021

گلد وینگ سلطان بی تاج موتورسیکلت است و من در سنی هستم که ایده آل برای من یک موتور سیکلت است – بزرگ و راحت، اما دست و پا چلفتی، حتی می تواند در جاده های کوهستانی سرگرم کند. فعلاً یک رویا است، اما شاید یک روز مرا «آقا» صدا کند. برای سال 2021، دستخوش تغییراتی شد که آن را راحت‌تر کرد.

مجله ماشین: گاراژ رویایی ما 2020

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 16 =