مرسدس با کلاس E با درایو برقی در نسخه SUV

[ad_1]

مرسدس در حال تولید مدل های جدید بر اساس فناوری اولیه برای خودروهای برقی است که با مرسدس EQS ارائه شده است ، که در حال حاضر در دانمارک به فروش می رسد. متعاقباً ، با مرسدس EQE ، که در نمایشگاه خودرو مونیخ در ماه سپتامبر نشان داده شد ، اما هنوز ارائه نشده است.

همچنین یک نسخه شگفت انگیز از SUV در مونیخ با استفاده از فناوری مشابه در قالب Mercedes-Benz Maybach EQS SUV Concept (در تصویر زیر) وجود دارد ، که اولین نسخه SUV است که بر اساس فناوری جدید مرسدس ساخته شده است ، جایی که باتری ها در انتهای ماشین خسته شده اند.

این پسر عموی گران قیمت خواهد بود ، اما در جاده یک SUV مرسدس ارزان تر با همان تجهیزات قرار دارد. مرسدس EQE SUV فعلاً خودرو نامیده می شود ، اما احتمالاً می تواند نام مدل EQM را به عنوان مرجع مرسدس GLE (قبلا کلاس M) دریافت کند ، درست همانطور که مرسدس EQC نسخه برقی مرسدس است GLC

عکسهای جاسوسی علاوه بر این نسخه SUV EQE را نشان می دهد که طبق گزارشات با موتور و برنامه قدرت مشابه EQE همراه است. حداکثر 670 اسب بخار در نسخه AMG با یک یا دو موتور الکتریکی و بنابراین 2 یا 4WD.

گفته می شود این مدل اولین خودروی برقی مرسدس است که در کارخانه مرسدس در ایالات متحده در توسکالوسا ، آلاباما تولید می شود.

انتظار می رود مرسدس EQE SUV در پاییز 2022 رونمایی شود.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =