هاپ! در اینجا داستان پورشه پرنده در Bil Magasinet است

[ad_1]

اما برای ساخت یک پورشه گران قیمت هوا خنک برای بازی پاریس-داکار؟ آیا شما کاملا دیوانه هستید؟

بازار علاقه مندانی که می خواهند این کار را با 964 یا 993 خود انجام دهند (نسل های مدل پورشه 911 به ترتیب از سال 1989 و 1994) محدود است، اما همچنان روندی است که همه می خواهند در خارج از جاده رانندگی کنند. یان کالمار به Bil Magasinet گفت حتی پورشه هم با یک سافاری 911 در جاده است.

هدف او از ماشین هایش این است که آنها را قابل استفاده کند. هر چیزی که اضافه می شود از آلومینیوم سخت ساخته شده است، بنابراین ماشین می تواند ضربه ها را تحمل کند، بنابراین او می گوید ما فقط می توانیم این گاز را به عکس های اینجا در مقاله بدهیم.

بعد از یک سفر ماجراجویی نیاز به بازسازی دارد

خراب شدن این خودرو در دانمارک بهتر است تا در ارتفاع 4000 متری از سطح دریا در پرو، جایی که خودرو و تعدادی از خودروهای خواهر شرکت Kalmar Automotive سال آینده در یک ماجراجویی 38 روزه خارج از جاده بیش از 12500 کیلومتر خواهند بود.

برای دستیابی به بیان و قابلیت هایی مانند ماشین رالی پاریس-داکار، خودروسازی کالمار استاندارد 964 یا 993 را در نظر می گیرد و یک بلوک بین نقطه نصب و کمک فنر که خود ساخته است نصب می کند. آن را 70 میلی متر در مقایسه با 911 معمولی افزایش می دهد و همراه با لاستیک های بزرگتر فاصله ای از سطح زمین مانند پورشه کاین ایجاد می کند. خودروی آزمایشی کاررا 2 با دیفرانسیل عقب است، اما آنها همچنین خودروهای چهار چرخ متحرک را دوباره طراحی می کنند.

همه بوش های شاسی تعویض شده اند، زیرا زمانی که یک بوش 220000 کیلومتر روی چنین خودرویی ایستاده باشد و ناگهان به دلیل افزایش فاصله از زمین باید در جهت دیگری کار کند، می میرد. آنها همچنین توپ‌های پشتیبانی و دسته‌ها را تغییر می‌دهند، به طوری که در جاده واقعاً احساس می‌شود که یک 911 نسبتاً تیز است. نه مانند یک 911 پایین، اما شاسی به خوبی کار می‌کند و چیزی غیرعادی مانند سیستم تعلیق راحت ارائه می‌کند.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + چهارده =