پیروزی بزرگ مایکل کریستنسن: یک مسابقه دیوانه وار 24 ساعته در نوربرگ رینگ را برنده می شود

[ad_1]

با پیروزی ، مایکل کریستنسن به اولین دانمارکی تبدیل شد که در چهار مسابقه 24 ساعته بزرگ Le Mans ، Daytona ، Spa و اکنون Nursburgring Nordschloifen پیروز شد. علاوه بر این ، مایکل کریستنسن در مسابقه 12 ساعته Sebring و جام جهانی اتومبیل های ورزشی پیروز شد.

او به کوههای ایفل سقوط کرد

چهل و نهمین دوره مسابقه 24 ساعته Nürburgring Nordsløjfen شرایط بسیار دشواری را ارائه می دهد ، به این معنی که مسابقه با پرچم قرمز در شب متوقف می شود.

این مسابقه با باران خفیف در قسمتهای 25 کیلومتری آغاز شد. یک مسیر طولانی که انتخاب تایر را برای 121 اتومبیل استارت بار چالش برانگیز کرده است. چندین اتومبیل در مسیر دشوار گرفتار مقدار زیادی آب شدند و از مسیر خارج شدند.

هم تیمی مایکل کریستنسن کوین استر از یازدهمین موقعیت ابتدایی شروع کرد اما از اینجا پورشه را به مقام دوم رساند قبل از اینکه مایکل کریستنسن ماشین را تصاحب کند.

در اثر مه و باران دویدن قطع شد

مسیر دوباره خشک شد و مایکل کریستنسن پس از خشک شدن لاستیک به سرعت مجبور شد از جای خود بلند شود. او سوار اتومبیل جلو شد ، اما بعداً عصر ، با خلبان سوم کایرولی پشت فرمان ، باران بیشتر شد و در تاریکی شب بالاخره مجبور شدند مسابقه را متوقف کنند ، زیرا باران و مه در کوه های ایفل ایجاد می کند شرایط و دید غیر ممکن برای مسابقات.

پورشه سبز زرد و نئونی Manthey Racing در آن زمان در مکان ششم قرار داشت که با شروع مسابقه در روز یکشنبه ، موقعیت اولیه بود. از اینجا استر و کریستنسن ماشین را از جلو برگرداندند و پس از آخرین پیت استاپ با برتری 15 ثانیه ای به نزدیکترین مسابقه دهنده در زمین بیرون رفتند.

برتری گل ها بود ، که در آن کریستنسن ، استر و کایرولی می توانستند پیروزی مقابل BMW M6 و مرسدس AMG را جشن بگیرند.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + هشت =