پیشنهاد امروز: خرید کارخانه خودروسازی

[ad_1]

روبات های تولیدی در دسترس هستند

اگر فاقد تجهیزات تولیدی برای کارخانه خودروسازی هستید ، بسیار خوب است که به ترولهاتان در خارج از گوتنبرگ سوئد بروید ، جایی که سازنده خودرو NEVS مقدار زیادی تجهیزات تولیدی به فروش رسانده است.

از جمله تجهیزات ارائه شده در حراج تا 70 روبات تولیدی حرفه ای ، بسیاری از تجهیزات مدیریت تولید و بسیاری دیگر است.

حراج را اینجا جستجو کنید. در 28 اکتبر 2021 به پایان می رسد.

این مناقصه جدیدترین مدرک است که نشان می دهد پروژه NEVS بیش از حد دشوار است.

قبلاً متعلق به Koenigsseg بود

NEVS ، وسیله نقلیه برقی ملی سوئد ، بر اساس ورشکستگی Saab در سال 2012 ایجاد شد و NEVS در واقع تعداد کمی Saabs را برای یک دوره تولید کرد. در ژانویه 2019 ، این شرکت قبل از خرید NEVS توسط Evergrande چین در همان سال در Koenigsegg خریداری کرد. این طرح برای تولید بیشتر اتومبیل های برقی بود ، که Koenigsegg باید به توسعه آن کمک می کرد.

اورگراند همچنین یکی از مالکان شرکتی بود که مسئول تولید اولین سوپراسپرت 4 نفره کونیگزگ ، Gemera بود ، اما کونیگزگ در سپتامبر امسال NEVS و Evergrande را خرید.

مالک NEVS Evergrande ، به رهبری محافظه کار خو Jiayin ، با مشکلات مالی ایجاد شده در صنعت دیگر دست و پنجه نرم می کند. فعالیت اصلی خو جیایین در صنعت املاک چین است و در حال حاضر عملکرد ضعیفی دارد.

این امر منجر به بدهی های زیادی شد و اورگراند در حال حاضر سعی می کند بخشی از تصمیم خود را کنار بگذارد ، از جمله با تعطیلی حدود 300 کارخانه در ترولهاتان و همچنین فروش مقدار زیادی تجهیزات تولیدی. با این حال ، کارخانه هنوز بیش از 300 کارمند دارد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + هشت =