Citroën Spacetourer – دستی – مختصر | Automagazin.sk

[ad_1]

در 5 سالی که سیتروئن Spacetourer را راه اندازی کرده است ، ما چندین نسخه از این ماشین بزرگ را آزمایش کرده ایم. و ما همچنین خواهران و برادران او را Opel Vivaro ، Peugeot Traveller و Toyota Proace آزمایش کردیم. همه آنها گیربکس اتوماتیک دارند که در این کلاس متعلق به بالاترین حد است ، زیرا دارای رده خوبی است ، منطقی و روان تغییر می کند ، بنابراین رانندگی با آن مقرون به صرفه و راحت است. من خصوصاً تأکید می کنم که موتور در این کار زیاده روی نمی کند. همچنین به خوبی به دستورات دستی پاسخ می دهد.

بخش SUV به پول حساس است. نه تنها برای سرمایه گذاری اولیه ، بلکه همچنین برای هزینه های احتمالی نگهداری. و بیایید بپذیریم که وقتی دستگاه خراب می شود ، تعمیر آن چندین برابر هزینه تر از تعمیر گیربکس دستی است. علاوه بر این ، در صورت خرابی گیربکس اتوماتیک ، ماشین در حالت اضطراری قرار می گیرد و رانندگی بیشتر مشکل ساز است ، اما با رانندگی دستی ، تا زمانی که انتقال “اصطلاحاً” ریخته شود ، اصطلاحاً. حداقل می توانید بدون محدودیت عمده به مقصد برسید. به همین دلیل از این فرصت برای آزمایش Spacetourer با گیربکس دستی استقبال کردیم. در ابتدا خواهم گفت که این نسخه M بود ، یعنی. با فاصله بین دو محور طولانی از محورهای 3،275 میلی متر ، اما در عقب دارای یک پیش آمدگی کوتاه است ، به طوری که بدنه دارای طول 45959 میلی متر است ، در یک پیکربندی 2 + 3 + 3 و توسط یک توربودیزل دو لیتری BlueHDi 145k توربو دیزل با قدرت 106 کیلووات و گشتاور 340 نیوتن متر است. اینها پارامترهایی هستند که از پشت احساس می شوند. هنگام سوخت گیری ، شما را به سمت صندلی سوق می دهد. علاوه بر این ، موتور فوق العاده پیچیده ای است.

جعبه دنده دستی 6 دنده دارد و نمره بسیار خوبی دارد. در هر سرعت دنده ای پیدا خواهید کرد که در آن موتور احساس خوبی داشته باشد ، یعنی. کمی بیش از 1500 دور در دقیقه است.-1. اهرم دنده خود یک سر عظیم دارد ، به راحتی برای دست راست قابل دسترسی است – نزدیک به فرمان و کار آن دلپذیر است ، مسیرها خیلی طولانی نیستند. این واقعیت را هم دوست دارم که فعال سازی کلاچ به نیروی زیادی احتیاج ندارد ، بنابراین حتی پس از یک سفر طولانی در شهر ، شما عضله پای چپ خود را نمی گیرید و نیازی نیست که کلاچ را در ضربه خیلی آزاد کنید. اولین نکته جالب این است که دنده ششم گیربکس دستی تقریباً مشابه هشتم دنده اتوماتیک است. مورد دوم این است که سازنده در همه حالت ها – در شهر ، خارج از شهر و در ترافیک ترکیبی ، مصرف کمتری از گیربکس اتوماتیک را نسبت به دستی نشان می دهد. در ترافیک خارج از شهر تفاوت یک دسی لیتر گازوئیل در هر 100 کیلومتر است ، در دو دسی لیتر دیگر. در آخرین تست نسخه اتوماتیک ، من به طور متوسط ​​7.3 لیتر در 100 کیلومتر مصرف کردم ، اکنون با دستی 6.9 لیتر در 100 کیلومتر. با این حال ، این یک مقایسه کاملاً صحیح نیست ، زیرا شرایط یکسان نبوده و آزمایش نسخه دستی تحت قوانین سختگیرانه مسدود کردن قرار داشته است ، تعداد کمتری خودرو در جاده ها وجود داشته است.

آنچه باید تصدیق شود

  • اهرم دنده در دست است.

آنچه را از دست دادیم

چه چیزی ما را متعجب کرد

کوچکترین: سیتروئن Grand C4 Spacetourer – پابلو ، شما کجا هستید؟!

سیتروئن Spacetourer M 2.0 BlueHDi 145k S&S احساس

قیمت (پایه / آزمون) 29 یورو 18/35 35 600

ضمانتنامه 2 سال بدون کیلومتر محدود

موتور

  • کمپرسور دیزل R4 / 16V ، ظرفیت سیلندر 1،997 سانتی متر3، حداکثر قدرت 106 کیلو وات (145 اسب بخار) در دور 4000 دور در دقیقه-1، حداکثر گشتاور 340 نیوتن متر در 2000 دور در دقیقه-1. انتشار CO2 188 گرم در کیلومتر

رانندگی

  • 0 – 100 کیلومتر در ساعت برای nu ، vحداکثر= 185 کیلومتر در ساعت ، امتیاز WLTP / آزمون 7.2 / 6.9 لیتر در 100 کیلومتر.

نمادها

  • بلوتوث – بله
  • Wi-Fi – نه
  • AUX / USB – نه / بله
  • آینه – بله
  • مورب: 7.0

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =