Cupra Leon ST 310 اسب بخار “قهرمان من!” | Automagazin.sk

[ad_1]

من واقعاً نیازی به حمل هوا روی سرم ندارم. من حتی مجبور نیستم که در یک جاده خاکی سوار شوم یا نقشی را بازی کنم. برای من ، هدف همیشه سفر است. جاده ای که از میان تپه ها و دره های زیبا می پیچد و دارای پیچ های زیادی است. با این حال ، من نیز یک اولویت نسبتاً مشترک دارم و آن یک چمدان جادار است. یک فاکتور به همان اندازه مهم این است که ماشین باید هر زمان که پشت فرمان می نشینم و دکمه جادوی جرقه را فشار می دهم مرا خوشحال کند. اعتراف می کنم ، من مدت طولانی است که در اتومبیلی نشسته ام که مرا پر کرده است. خانمها و آقایان ، بگذارید یک اسپانیایی تیزبین به نام Cupra Leon ST را معرفی کنم ، که در زیر کاپوت در قدرتمندترین نسخه یک موتور کامل را با کمپرسور تمام احتراق و چهار دیفرانسیل 4Drive مخفی می کند ، که توسط یک سیستم کوپلینگ حل می شود ، همچنین به نام هالدکس و واقعاً کندن این ماشین از روی آسفالت یک مشکل است. فراوانی گرفتن تحت هر شرایطی احساس ترس از من ایجاد می کند. علاوه بر این ، شاسی کمی پایین آمده (5/2 سانتی متر در جلو ، -2 سانتی متر در عقب) با شبح کم بدنه ، شما را ترغیب می کند تا با خیال راحت از هر ثانیه پشت فرمان لذت ببرید. با این حال ، فیزیک را نمی توان فریب داد ، اما من خیلی خوشحال شدم که در گوشه و کنار با او معاشقه می کنم و قدرتم را با او می سنجم! و ارزیابی؟ واقعاً لازم نیست نگران آن قسمت از قدرت باشید ، شاسی و محرک مانند انبر در منحنی نگه داشته می شوند. من بارها و بارها تنظیمات دقیق را روی مارهای مارپیچ و روی سطحی با کیفیت که مومیایی برای روح من بود ، امتحان کرده ام ، اما همچنین روی سطحی با کیفیت پایین که سخت است اما تا زمانی که خط کش نگه داشته باشد بدون اینکه بخورد و سعی در کپی کردن سطح داشته باشد. . Cupra در هر شرایطی واقعا عالی ، دقیق ، ایمن و ایمن سوار می شود ، که به نوبه خود کمی سرگرمی یا آدرنالین پشت فرمان را از بین می برد.

استتار کامل

بیشتر مناسب به این ترتیب می توان مشخصات ظاهری یک استیشن پویا را در دو کلمه توصیف کرد. ممکن است بعضی ها آن را خزیدن روی زمین ببینند ، اما من فکر نمی کنم که این چیز بدی باشد و من از جاده ای که می خواستم از مانع عبور کردم ، اگرچه این یک روش شیب دار از طریق برخی از عقب اندازهای بالا بود به دلایل پیشگیری. ترکیب سفید و سیاه ، همراه با عناصر خاکستری مناسب ، نشان نمی دهد که یک ماشین اسپرت است. چشم تیز هنگامی که متوجه رنگ برنز ناشناخته برای چرخهای غیر روحانی یا چرخ های 19 اینچی می شود ، هشدار می دهد و سپس می تواند احساس کند که چیز منحصر به فردی در راه است. هشدارهای اولیه تنها پس از رسیدن از پشت تأیید می شوند ، جایی که دو جفت لوله اگزوز تیره از دیفیوزر بیرون می زنند ، که با سیستم دریچه برای افزایش تئاتر صوتی هنگام رانندگی کار می کنند. آنچه متاسفم ، توسط یک سینت سایزر مصنوعی برجسته شده است که نمی تواند در حالت Cupra بی صدا شود. خیلی بد ، زیرا موتور و صدا خفه کن خود صدای بسیار مناسبی دارند و بنابراین احساس یک بازی رایانه ای را هنگام رانندگی سخت دنبال می کنند.

همه چیز عالی ، به جز …

لئون در نسخه استیشن بر خانواده متمرکز شده است. سرانجام ، فضای کافی برای سرنشینان عقب وجود دارد. صندلی های نیمه چرمی که به صورت دستی در جلو و پشتی و گرم کننده داخلی کار می شوند ، پشتیبانی بسیار خوبی را از رانندگی اسپرت ارائه می دهند و می توانید مسیرهای یک ساعته را برای سفرهای بی پایان به راحتی کنترل کنید. صندلی مسافر آناتومیک حتی دارای یک Isofix است و در زیر آن یک جعبه کوچک برای وسایل کوچک پنهان شده است. فرمان آناتومیک راننده کاملاً در دست او قرار می گیرد. دارای 2 دکمه گرد است. تیم ماشین را در سمت راست و حالت های رانندگی در چپ و چپ را راه اندازی می کنند. همچنین نورپردازی فرمان + و – فرمان زیر فرمان بسیار خوب بود. شما فقط آن را اغلب نمی بینید. در واقع ، اعتراف می کنم ، من گاهی اوقات با دکمه انتخاب دنده شروع کردم ، که وظیفه آن خاموش کردن کنترل تثبیت است. در جلوی فرمان یک صفحه نمایش بر روی داشبورد وجود دارد که چندین نمایشگر را از یک جفت سرعت سنج و دور سنج کلاسیک گرفته تا نمایشگر مینیمال اطلاعات لازم پنهان می کند. در اینجا ، با این حال ، من باید یک چیز واقعاً آزار دهنده را فاش کنم. Cupra در هر راه اندازی یک جادوگر نگهداری روبان دارد. دستیاران رانندگی با دکمه روی اهرم چراغ راهنما در دو مرحله خاموش می شوند و سپس به صفحه نمایش سوئیچ می شوند و سپس بر روی فرمان تأیید می شوند. از نظر منطقی ، انتظار دارید که نمایشگر در عرض چند ثانیه به صفحه نمایش اصلی که انتخاب شده برگردد. خطا باز هم ، شما همیشه باید مدل مورد علاقه خود را با دکمه فرمان انتخاب کنید. با این حال ، داشبورد اطلاعات زیادی را ارائه می دهد. من شخصاً نمایش دما ، اعم از خنک کننده ، روغن موتور یا روغن انتقال ، در طیف وسیعی از داده ها را ارزیابی کردم.

من همچنین یک رزرو برای کنترل لمسی ترکیبی در دست چپ خود دارم. مه شکن ها علاوه بر چراغ ها دارای دکمه هایی برای گرم کردن شیشه جلو و شیشه عقب نیز هستند. کل فرمان به لمس های ملایم پاسخ می دهد و وقتی می خواستم هنگام رانندگی شیشه عقب گرم شده را احساس کنم بدون اینکه چشم از جاده بردارم ، ابتدا به طور تصادفی ابتدا چراغ مه شکن را روشن کردم.

با نور بازی کنید

لئون ، اما سایر اتومبیل های مدرن معمولاً دوست دارند با نور بازی کنند ، چه در فضای باز و چه در فضای بسته. این intermezzo را به عنوان یک انتقاد در نظر نگیرید ، اما به عنوان یک ملاحظه کوچک ، لئون به نظر من یک مهارت مناسب است. سرنشینان عقب اصلاً نور محیط ندارند. درب ورودی دارای دو خط نوری است که می توانید به طور مستقل تغییر دهید. بخشی از یک خط نزدیک به ستون A حتی به عنوان یک نشانگر نقطه کور عمل می کند. اما چرا مسافر باید نگران تغییر رنگ نسبتاً شدید و هشدارهایی باشد که مستقیماً روی او تأثیر نگذارد؟ چرا نور محیط مستقیماً از پایین شیشه جلو اتومبیل در کل عرض داشبورد قرار دارد؟ اعتراف می کنم ، این مورد توجه من قرار گرفت و ترجیح می دهم آن را خاموش کنم. خوب ، موثر است ، اما برای من هنگام رانندگی در تاریکی غلیظ ، همراه با رگبار باران مناسب نیست. به طور کلی ، من معتقدم که هر چه میزان نور و نمایشگر کمتر باشد ، ایمن تر است.

وقتی خون می جوشد

ما به مهمترین چیز می رسیم. موهای من حتی وقتی دکمه شروع به کار کردم تا فرمان را روشن نکنم بدون انتخاب حالت رانندگی ، موهایم رشد کرد. صدای زیبای موتور احتراق داخلی با پارامترهای عالی از ثانیه اول تا آخر خوشحالم می کند. Cupra Leon ST 4Drive قوی ترین پیشنهاد لئون است و بنابراین رفتار می کند. من اشاره می کنم که هاچ بک 5 درب 10 اسب بخار دارد. کمتر است و فقط محور جلو را می راند. نمود واحد در سرعت های پایین کمی کمتر برجسته است اما با بیش از 2000 دور در دقیقه-1وقتی توربو باد می شود ، یکی از سریع ترین ون های خانوادگی با قیمت عالی می شود. کودکان در مهد کودک یا مدرسه می گویند ، به لطف 4 حالت رانندگی ، Cupra می تواند به اندازه گوسفند اهلی باشد و برای رانندگی روزمره نیز مناسب باشد. با این حال ، من به طور منظم ، حتی فقط برای چند ثانیه ، از رانندگی در یکی از حالت های ورزش گرا – Sport یا Cupra ، یا تنظیم حالت فردی لذت می بردم. می توانید تنظیمات شاسی تطبیقی ​​، چهار چرخ متحرک ، تنظیمات موتور یا جزئیاتی مانند کروز کنترل تطبیقی ​​را تنظیم کنید. اعتراف می کنم ، واضح ترین حالت Cupra مرا تحت تأثیر قرار داد و در عین حال بیشترین لذت را از آن گرفتم. در آن همه چیز در حد مجاز قرار گرفته و حتی فرمان کمی سخت می شود که همیشه از توقف تا توقف به 2 دور کامل نیاز دارد. عملکرد جعبه دنده که به شما رعد و برق سریع توصیه می کند و همچنین هنگام تعویض چرخش دوست دارد آن را بکشد ، همچنین به شخصیت اسپرت کمک می کند ، که احساس یک ماشین اسپرت واقعی را برمی انگیزد. ماشین قوی نیز باید به خوبی متوقف شود. و واقعاً کند می شود. با این حال ، برای کسانی که آن را دوست دارند ، Cupra گزینه ای را برای یک بسته اضافی آماده کرده است که شامل دیسک های جلوی بزرگتر 30 میلی متر (استاندارد 340 میلی متر ، برمبو 370 میلی متر) به قیمت 2000 یورو است. من شخصاً دریغ نخواهم کرد ، زیرا این یک تغییر کارخانه است و حدس می زنم که پس از انقضای ضمانت نامه ، هر ثانیه لئون همچنان به عنوان نرم افزار اصلاح شده با ویتامین های مختلف برچسب گذاری شود. و نباید فراموش کرد که در صورت تصادف ، علاوه بر چرخ ها و لاستیک ها ، اولین ترمزها نیز آزمایش می شوند.

آنچه باید تصدیق شود

آنچه را از دست دادیم

  • صندلی های کشویی صندلی جلو.

چه چیزی ما را متعجب کرد

  • پرتو اصلی پرتو فرو رفته.
Cupra Leon Sportstourer 2.0 TSI 310 k 7-DSG 4Drive

قیمت (پایه / آزمون) 33 560 /45396 یورو

گارانتی 5 سال یا 100000 کیلومتر

SEAT Ateca 2.0 TDI 150k 4Drive – سلام پدرو!

موتور:

  • کمپرسور بنزین R4 / 16 ، حجم سیلندر 1 984 سانتی متر3، حداکثر قدرت 228 کیلووات (310 اسب بخار) در 5400 – 6500 دور در دقیقه-1، حداکثر گشتاور 400 نیوتن متر در 2000 – 5450 دور در دقیقه-1. انتشار CO2 (WLTP) 183 – 196 گرم در کیلومتر.

رانندگی ، مصرف:

  • 0-100 کیلومتر در ساعت در 4.9 ثانیه ، Vحداکثر = 250 کیلومتر در ساعت ، مصرف کننده تولید کننده (WLTP) / تست 8.1 –8.6 / 9.3 لیتر / 100 کیلومتر.

اتصال و فضای چمدان

  • بلوتوث
  • وای فای
  • یو اس بی
  • آینه
  • مورب: 10.0
  • فضای چمدان: 620 dm3

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده + 15 =