[ad_1]
در اروپا معمولاً ب ام و سری 7، مرسدس بنز کلاس S یا آئودی A8 را به عنوان یک لیموزین لوکس برای افراد تجاری می نامیم. با این حال، نه تنها برندهای آلمانی می توانند یک خودروی برتر در بخش برتر بسازند. لکسوس ژاپنی می تواند همین کار را انجام دهد و LS به روز شده گواه این است که می تواند حتی بهتر از رقبا باشد. در نگاه اول، ظرافت ژاپنی با طراحی آیرودینامیکی منحنی های بدنه خودرو ترکیب می شود. پس از ارتقاء، لکسوس LS دارای جلوپنجره جلو بهبود یافته است، فناوری پیشرفته ای که در چراغ های جلوی Full-LED جلو پنهان شده است و گرافیک چراغ های عقب نیز اندکی تغییر یافته است. میتوانید طراحی جدید چرخهای 20 اینچی را ببینید و شرکتکنندگان بالقوه میتوانند حداکثر 12 رنگ بدنه بیرونی را انتخاب کنند.
سفر به ماه امروز
لکسوس LS که من آزمایش کردم دارای رنگ خاصی بود که می توانید در لیست قیمت با نام “ماهانه نقره ای” پیدا کنید و سازنده ژاپنی 3900 یورو اضافه هزینه می خواهد. چرا رنگ بدنه اینقدر گران است و چرا می نویسم خاص است؟ از چهار لایه – مخلوط، نقره ای، آلومینیومی و بی رنگ تشکیل شده است. لاک منحصربهفرد جلوهای مات میدهد، اما در زیر نور خورشید میتواند برجستههای بیرحمانه زیبایی ایجاد کند. حتی لمس فوق العاده صاف است. یکی دیگر از ویژگی های جالبی که طراحان ژاپنی برای مشتریان خود تدارک دیده اند، قابلیت بالا آمدن شاسی بادی پس از باز شدن درب تا 4 سانتی متر است که ورود به فضای داخلی جادار را تسهیل می کند. علاوه بر شاسی، خود صندلی در لکسوس بالا میآید و با سوار شدن سازگار میشود (این هم برای صندلی راننده و هم برای صندلیهای سایر مسافران صدق میکند)، که وقتی فرد نشسته است به موقعیت سفر از پیش انتخاب شده و محبوب بازمیگردد. پایین.
لوکس در ژاپنی
فضای داخلی خودروی آزمایش شده اغلب از موقعیت راننده ارزیابی می شود، اما این بار از عقب، در صندلی سرنشین شروع می کنم. در واقع، این یک صندلی راحتی لوکس است که با روکش چرمی نرم و دلپذیر با درز مناسبی پوشیده شده است. در صورت لزوم، وقتی صندلی سرنشین جلو به سمت داشبورد هل داده میشود، میتوان صندلی عقب را به حالت تقریباً دراز کشیده تبدیل کرد و فضای پای سلطنتی ایجاد کرد. عملکرد ماساژ، گرمایش و تهویه چیزی طبیعی است که در نهایت برای هر چهار صندلی اعمال می شود. وقتی در داخل خانه هستم، نمی توانم تخصص مطلق دیگری را که شایسته برند لکسوس است از دست بدهم. دکوری در در وجود دارد که باعث ایجاد جریان درخشانی از نور می شود. این با استفاده از تکنیک شناخته شده از تولید پارچه برای اشراف ژاپنی ایجاد شد. این یک امر کاملاً اصلی است، بنابراین جای تعجب نیست که لکسوس برای این اثر هنری ژاپنی 14000 یورو اضافه هزینه بخواهد. پس از جابجایی روی صندلی راننده، داشبورد با ارزش و ساختار افقی، نرم افزار سرگرمی اطلاعاتی جدید، جزئیات خوش ساخت و واکنش حسی کامل رانندگان پرکاربرد را تحسین می کنم. ژاپنی ها اغلب می توانند من را با جزئیات غیرمنتظره غافلگیر کنند، و این در مورد مدل مدرن LS صدق نمی کند. من در مورد فضای بین صندلی و تونل مرکزی صحبت می کنم. هر کسی که تا به حال این تلفن همراه، کلید یا کارت خودپرداز را داشته باشد، می داند که من در مورد چه چیزی صحبت می کنم. اما در لکسوس هیچ خطری وجود ندارد. سازنده همچنین به چیزهای کوچکی فکر کرد و این “سیاه چاله” را با فوم نرم پر کرد که با خیال راحت تمام جزئیات بی خانمان ها را ثبت می کند. درخشان من به همان اندازه از دیدن پخش کننده دیسک بلوری شگفت زده شدم. یک خبره کامل فضای داخلی کاملاً از محفظه بار جدا شده است، زیرا یک باتری لیتیوم یونی در پشت صندلیهای عقب وجود دارد، زیرا یک خودروی هیبریدی است. حجم چمدان 430 لیتر است که با توجه به سگمنت LS که به آن تعلق دارد، مقدار آن را منطقی می دانم.
مثل ابر
زندگی در یک لیموزین با طول بیش از 5.2 متر به معنای اسپرت بودن نیست، اما لکسوس LS به دور از سرعت است. تنظیمات شاسی، سیستم تعلیق چرخها، و همچنین کمک فنرهای تطبیقی بیش از همه تلاش میکنند تا بدون توجه به کیفیت جاده، سواری بسیار راحت و راحت را برای خدمه سوار فراهم کنند. راننده در حین رانندگی نرمی مطبوعی را احساس می کند که با این حال کج شدن های محسوس بدنه در پیچ ها را به همراه دارد. اما مراقب باشید، این بدان معنا نیست که لکسوس نمی تواند مسیر را دنبال کند. بدنه همیشه فقط کمی کج می شود، اما خود شاسی هنوز هم عالی کار می کند. علامت AWD در عقب خودرو نشان می دهد که سیستم چهار چرخ متحرک در دسترس است. لکسوس اتصال مکانیکی محور عقب با دیفرانسیل تورسن است. به لطف آن، لکسوس در هنگام چرخش سریع دارای یک شخصیت خنثی است و وارد کردن خودرو به لغزش یا نیاز به تلاش شدید از جانب راننده یا یک موقعیت شدید در جاده دارد. شاسی به خوبی توسط یک پیشرانه هیبریدی مبتنی بر موتور 3.5 لیتری شش سیلندر بنزینی ذخیره شده در V با 218 کیلووات (295 اسب بخار) پشتیبانی می شود که توسط یک موتور الکتریکی 132 کیلووات و یک موتور الکتریکی دیگر به عنوان استارت ژنراتور تکمیل می شود. قدرت ترکیبی سیستم هیبریدی فینال 264 کیلووات (359 اسب بخار) و بیشترین گشتاور به 350 نیوتن متر می رسد. حتی اگر در ابتدا به نظر نمی رسد، لکسوس LS می تواند روی پشت خود بایستد و در عرض 5.5 ثانیه به 100 برسد. همه اینها در مصرف ترکیبی 8 تا 10 لیتر. نکته مهم این است که شما می توانید بدون توجه به اینکه چگونه و کجا رانندگی می کنید، به چنین مصرفی دست پیدا کنید. این به دلیل گیربکس است که ترکیبی از یک متغیر eCVT بدون پله و یک مبدل اتوماتیک 4 سرعته است. راننده (در صورت لزوم) می تواند با حداکثر 10 دنده مجازی در حین رانندگی زیر چرخ کار کند. من به معنای واقعی کلمه از عملکرد انتقال لذت بردم زیرا به آرامی، قابل پیش بینی و روان تغییر می کند. پس از یک هفته با Lexus LS 500h، بالاخره میدانم که نادیده گرفتن دنیای اطرافم و لذت بردن از زمان حال به چه معناست.
آنچه باید تصدیق شود
- کیفیت و هنر ژاپنی از کل خودرو نشات می گیرد.
چیزی که از دست دادیم
- پایه گوشی هوشمند با شارژ بی سیم.
چیزی که ما را شگفت زده کرد
- تعامل عالی بین موتور احتراق داخلی و موتور الکتریکی.
Lexus LC 500 Convertible – جشن تابستانی عالی
لکسوس LS 500h Superior
قیمت (پایه / نسخه / تست) € 111,000 / 144,700 / € 162,600
ضمانتنامه 3 سال یا 100000 کیلومتر
موتور
- بنزین اتمسفر R6 / 24V + HEV، حجم سیلندر 3456 سانتی متر3، حداکثر قدرت 218 کیلووات (295 اسب بخار) در 6600 دور در دقیقه-1، حداکثر گشتاور 348 نیوتن متر در 4900 دور در دقیقه-1… حداکثر. موتور الکتریکی výkon 132 کیلو وات (177 کیلووات) بدون هیچ دقیقه-1 ، حداکثر گشتاور موتور 300 نیوتن متر در دور در دقیقه-1. مجموع قدرت 264 کیلووات (359 اسب بخار) در دور دور در دقیقه-1.گشتاور کل 350 نیوتن متر در دور در دقیقه-1 . انتشار CO2 215 گرم در کیلومتر
راندمان رانندگی
- 0 – 100 کیلومتر در ساعت در 5.5 ثانیه، vحداکثر= 250 کیلومتر در ساعت، مصرف ترکیبی در WLTP / تست 9.5 / 8.9 لیتر / 100 کیلومتر.
قابلیت اتصال و فضای بار
- بلوتوث
- وای فای
- یو اس بی
- آینه
- قطر: 12.3
- فضای بار: 430 dm3
[ad_2]