راهنمای کامل صفحات نمونه Bilmagasinet.dk

[ad_1]

چه زمانی می توان از صفحات تست استفاده کرد؟

به صفحات نمونه، صفحات تست اسکات نیز می گویند. اینها صفحات آزمایشی معمولی هستند که فقط برای شرکت ها رزرو شده است. از پلاک های آزمایشی فقط می توان برای رانندگی گاه به گاه یا موقت استفاده کرد و هرگز نمی توان از خودروی پلاک تست برای مقاصد شخصی استفاده کرد.

یعنی حمل کالا یا اشخاصی که برای مقاصد مجاز اهمیت ثانویه دارند در پلاک آزمایشی قانونی نمی باشد. به همین ترتیب، آزادانه در صفحات آزمایشی رانندگی نکنید، زیرا نباید بی جهت از مسیر مورد نیاز هدف منحرف شوید.

به عنوان مثال، اگر مکانیک برای تعمیر خودرو هدف مناسبی داشته باشد، قانونی است که همکار خود را به سفر ببرد. از طرف دیگر، یک مکانیک برای بردن فرزندان خود به SFO، مسیر انحرافی را طی کند. صفحات آزمایشی منحصراً برای مقاصد تجاری صادر می شوند.

صفحات نمونه به مدت 5 سال اعتبار دارند، اما در صورت رعایت شرایط ممکن است دوره تمدید شود. بنابراین پلاک های آزمایشی را باید مجوزی ویژه دانست که الزامات و هدف آن باید همیشه رعایت شود. مقامات مالیاتی از شما می‌خواهند که قبل از استفاده از پلاک‌های آزمایشی، بیمه مسئولیت شخص ثالث موتوری داشته باشید. شما باید برای پلاک های تست از طریق Skat اینجا درخواست دهید.

همچنین بخوانید: قوانین تراشه چیه؟

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + هجده =